مجلس اروپا لایحه توقف نورد استریم2 را در دستور کار قرار داد

به گزارش مجله نیلوفری، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، انتظار می رود که مجلس اروپا با تصویب لایحه ای از کشورهای عضو اتحادیه بخواهد که پروژه خط لوله نورد استریم 2 را متوقف کنند. این خط لوله که در شرف تکمیل است گاز روسیه را از بستر دریای بالتیک به آلمان منتقل خواهد کرد.

مجلس اروپا لایحه توقف نورد استریم2 را در دستور کار قرار داد

با ما سفر کنید و با قیمت تور به اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

با ما سفر کنید و با تور لحظه آخر اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

با ما سفر کنید و با تور ارزان اروپا بهار 1400 از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

با ما سفر کنید و با تور ترکیبی اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

اعضای مجلس اروپا به دلیل بازداشت الکسی ناوالنی، منتقد سرسخت کرملین خواستار افزایش تحریم های اتحادیه اروپا علیه روسیه هستند.

در لایحه پیشنهادی اعضای مجلس اروپا که حتی در صورت تصویب در این نهاد لازم الاجرا نخواهد بود، از دولت های عضو اتحادیه خواسته شده که مقامات مسئول مسمومیت و بازداشت آقای ناوالنی را تحریم کنند.

علاوه بر این، لایحه پیشنهادی خواستار تحریم حلقه نزدیکان ولادیمیر پوتین و مسئولان رسانه های دولت و جلوگیری از انتقال دارایی های مشکوک از روسیه به کشورهای اروپایی شده است.

در بخش دیگری از متن این لایحه تاکید شده که اعضای اتحادیه اروپا باید در همکاری با روسیه در زمینه های مختلف از جمله نورد استریم 2 تجدید نظر کرده و تکمیل این پروژه را بلادرنگ متوقف کنند.

این لایحه از حمایت فراکسیون های مختلف در مجلس اروپا از جمله احزاب محافظه کار، احزاب لیبرال، احزاب سوسیالیست و سبزها برخوردار است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 اسفند 1399 بروزرسانی: 14 اسفند 1399 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 1336

به "مجلس اروپا لایحه توقف نورد استریم2 را در دستور کار قرار داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجلس اروپا لایحه توقف نورد استریم2 را در دستور کار قرار داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید