فرماندار شوش به ضدعفونى کارگران هفت تپه با سم پاش واکنش نشان داد ، به شرکت کشت و صنعت نیشکر تذکر دادیم!

به گزارش مجله نیلوفری، کارگران هفت تپه روز گذشته، 19 اسفندماه فیلمى مبنى بر ضدعفونى با سم پاش و وایتکس در فضاى مجازى و رسانه ها نشر دادند که منجر به واکنش فرماندار شوش شد.

فرماندار شوش به ضدعفونى کارگران هفت تپه با سم پاش واکنش نشان داد ، به شرکت کشت و صنعت نیشکر تذکر دادیم!

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزارى دانشجو، کارگران هفت تپه روز گذشته، 19 اسفندماه فیلم هایى در فضاى مجازى و رسانه ها پخش کردند که نشان مى داد کارفرماى شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه براى ضدعفونى این کارگران و ابزار کار آن ها، دستور داده که از سم پاش و وایتکس استفاده گردد!

انجام اینکار از سوى کارفرما و مسئولان شرکت، باعث رنجش کارگران شده بود و این اقدام را توهین آمیز تلقى کردند. ناگفته نماند که شرکت هفت تپه حتى ماسک و دستکش و موادضدعفونى نماینده در اختیار این کارگران قرار نداده بود.

بیشتر بخوانید:

  • کارگران هفت تپه با سم پاش ضدعفونى شدند + فیلم

شرح فرماندار شوش در مورد فیلم منتشرشده ضدعفونی کارگران نیشکر

در پى انتشار این فیلم ها، عدنان غزی، فرماندار شوش شرحاتى به ایسنا ارائه کرد و گفت: فیلمی که از ضدعفونی کارگران نیشکر هفت تپه منتشر شده است اقدام صحیحی نبوده و تذکرات لازم به افراد و مسئولان شرکت در این زمینه داده شده است.

غزى اضافه کرد: در این زمینه دستورات لازم برای رعایت بهداشت فردی و همچنین استفاده کارگران از ماسک و دستکش به شرکت نیشکر هفت تپه داده شده است و خوشبختانه همواره این شرکت همکاری مناسبی را دارد.

فرماندار شوش بیان نمود: به همه شرکت های منطقه در زمینه کارت زنی، ضد عفونی کردن سطوح و وسایل و همچنین رعایت بهداشت کارگران تذکرات لازم داده شده است. همچنین به آن ها گفته شده است که باید ماسک و دستکش در اختیار کارگران قرار دهند.

وى اظهار داشت: با افرادی که خلاف قانون رفتار نمایند و موارد و دستورالعمل های بهداشتی را برای مقابله با کروناویروس رعایت ننمایند به صورت جدی برخورد خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 738

به "فرماندار شوش به ضدعفونى کارگران هفت تپه با سم پاش واکنش نشان داد ، به شرکت کشت و صنعت نیشکر تذکر دادیم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرماندار شوش به ضدعفونى کارگران هفت تپه با سم پاش واکنش نشان داد ، به شرکت کشت و صنعت نیشکر تذکر دادیم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید