سرمایه گذاری در صنعت گردشگری خلخال رونق می گیرد

به گزارش مجله نیلوفری، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: با توجه به جاذبه ها و ظرفیتهای گردشگری شهرستان خلخال کوشش می کنیم تا سرمایه گذاری در صنعت گردشگری این شهرستان را رونق و توسعه دهیم.

سرمایه گذاری در صنعت گردشگری خلخال رونق می گیرد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات مدارک لازم جهت ویزای تحصیلی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های کانادا انتخاب و طی کنید.

به گزارش خبرنگاران از اردبیل، کریم حاجی زاده صبح امروز در ملاقات با فرماندار و مسئول اداره میراث فرهنگی شهرستان خلخال گفت: برای احیا و تقویت صنعت گردشگری شهرستان خلخال باید زیرساختهای لازم در این حوزه تامین و ایجاد گردد تا از این ظریق رونق و توسعه گردشگری شهرستان را ببینیم.

وی اضافه کرد: شهرستانهای خلخال و مشگین شهر به دلیل بهره مندی از آثار ارزشمند تاریخی مربوط به هزاره اول و دوم میلادی، دو قطب میراث فرهنگی استان اردبیل به شمار می فرایند که جاذبه ها و ظرفیتهای طبیعی گردشگری شهرستان خلخال بسیار مناسب برای جذب هر چه بیشتر گردشگران و مسافران است.

حاجی زاده با تأکید بر بهره برداری صحیح از فرصتهای غنی گردشگری خلخال و ایجاد زیرساخت های مورد احتیاج و جذب سرمایه گذار برای توسعه گردشگری شهرستان خلخال گفت: با برنامه ریزیهای صورت گرفته کوشش شده تا سرمایه گذاران بخش خصوصی در صنعت گردشگری خلخال ورود پیدا نموده تا در آینده این شهرستان به یکی از قطبهای گردشگری استان تبدیل گردد.

فرماندار شهرستان خلخال نیز در این نشست توسعه صنعت گردشگری در شهرستان خلخال را یک فرصت شغلی مناسب برای رونق مالی این شهرستان دانست و اعلام کرد: توسعه صنعت گردشگری شهرستان نیز با فراهم کردن زیرساختهای لازم از جمله احتیاجهای اولیه گردشگران محقق خواهد شد.

فریدون بابایی روستاهای هدف گردشگری، آثار و بناهای فرهنگی و تاریخی و مناطق کوهستانی و جنگلی را از جمله جاذبه های گردشگری خلخال معرفی کرد و خواهان معین تکلیف شرایط سرمایه گذاری منطقه نمونه گردشگری اندبیل خلخال برای جذب هر چه بیشتر گردشگران به این منطقه شد.

منبع: تسنیم
انتشار: 5 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 614

به "سرمایه گذاری در صنعت گردشگری خلخال رونق می گیرد" امتیاز دهید

1 کاربر به "سرمایه گذاری در صنعت گردشگری خلخال رونق می گیرد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمایه گذاری در صنعت گردشگری خلخال رونق می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید