200 هزار لیتر ژل و محلول ضدعفونی کننده از سوی فناوران پارک علم و فناوری لرستان تولید شد

به گزارش مجله نیلوفری، رئیس پارک علم و فناوری استان لرستان گفت: در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا روزانه الکل، ماسک، ژل و محلول ضدعفونی کننده دست و سطوح از سوی شرکت های فناور مستقر در این پارک تولید می شوند.

200 هزار لیتر ژل و محلول ضدعفونی کننده از سوی فناوران پارک علم و فناوری لرستان تولید شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، محمودرضا شاکرمی، رئیس پارک علم و فناوری استان لرستان گفت: در حال حاضر شش شرکت در مجموعه پارک علم و فناوری لرستان مشغول تولید الکل، ماسک، انواع محلول ها و ژل های ضدعفونی کننده دست و سطوح هستند که تا به امروز در حدود 80 هزار لیتر الکل، 38 هزار ماسک، و 200 هزار لیتر ژل و محلول ضد عفونی کننده تولید کرده اند.

شاکرمی افزود: با توجه به دستور وزیر علوم مبنی بر حمایت از واحد های فناور و دانش بنیان در تولید محصول یا خدمات موثر در مقابله با ویروس کرونا، این پارک علم و فناوری همکاری و حمایت های لازم را از این واحد ها انجام می دهد.

رئیس پارک علم و فناوری استان لرستان در ادامه با بیان اینکه یکی دیگر از اقدامات پارک علم و فناوری لرستان طی روز های اخیر، پشتیبانی و حمایت از استارتاپ های بومی فعال بوده است، اظهار کرد: به همین دلیل شرکت دانش بنیان محاسبات نرم فناوری اطلاعات و ارتباطات آرکا پیروز به تولید سامانه نوبت دهی آنلاین شده که افراد می توانند در منزل، محل کار و یا مکان دیگری که هستند از سیستم نوبت دهی آنلاین استفاده کنند و نوبت خود را رزرو کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 813

به "200 هزار لیتر ژل و محلول ضدعفونی کننده از سوی فناوران پارک علم و فناوری لرستان تولید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "200 هزار لیتر ژل و محلول ضدعفونی کننده از سوی فناوران پارک علم و فناوری لرستان تولید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید