14 ایده تحقیقاتی برای توسعه محصولات شناختی عرضه شد

به گزارش مجله نیلوفری، محققان و پژوهشگران فعال در استارتاپ ها و شرکت های خلاق 14 ایده تحقیقاتی و پژوهشی را برای توسعه محصولات و خدمات نوآور شناختی ارائه کردند.

14 ایده تحقیقاتی برای توسعه محصولات شناختی عرضه شد

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، محققان و پژوهشگران فعال در استارتاپ ها و شرکت های خلاق 14 ایده تحقیقاتی و پژوهشی را برای توسعه محصولات و خدمات نوآور شناختی ارائه کردند.این اقدام به دنبال فراخوان ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی معاونت علمی و فناوری در این حوزه رخ داد.

ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی معاونت علمی و فناوری درچارچوب سیاست ها و راهبرد های مصوب، در فراخوانی از استارتاپ ها و شرکت های خلاق و فناور شناختی خواست برای برخورداری از حمایت ها برای فراوری و توسعه محصولات و خدمات خلاق و نوآور شناختی، طرح ها و ایده های پژوهشی خود را ارائه نمایند.

طرح ها و ایده های پیشنهادی محققان و پژوهشگران برای توسعه محصولات و خدمات خلاق و نوآور شناختی در حوزه های مدیریت منابع انسانی، اپلیکیشن، بازی های شناختی، داده کاوی، ارتقای سلامت شناختی و سلامت روان به ستاد توسعه علوم شناختی ارائه شده است.

ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی معاونت علمی در این فراخوان تاکید نموده است از استارتاپ ها و شرکت های خلاق و فناوری حمایت خواهد شد که دارای ایده نوآورانه و مسئله محور در زمینه علوم و فناوری های شناختی، تیم کامل و مدل کسب و کار بوده و نیازمند سرمایه در مراحل اولیه باشند.

حمایت از استارتاپ ها و شرکت های خلاق شناختی شامل ارائه خدمات پیش شتابدهی، شتابدهی، سرمایه مرحله بذرمایه، تسهیل جذب سرمایه گذاری، حمایت در قالب یارانه فروش و حمایت برای اخذ مجوز و استاندارد های ضروری است.

همچنین در این فراخوان، استارتاپ ها باید عضو یک شتابدهنده یا مرکز رشد و دارای قرارداد مکتوب باشند و حداقل مبلغ 150 میلیون ریال به وسیله شتاب دهنده یا مرکز رشد برای فراوری محصول، سرمایه گذاری اولیه غیر شتابدهی صورت گرفته باشد. در برنامه حمایت از استارتاپ ها و شرکت های خلاق در علوم شناختی، نتیجه طرح های پیشنهادی پس از ارزیابی و تایید اولیه توسط داوران ستاد، اعلام می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 خرداد 1400 بروزرسانی: 10 خرداد 1400 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 1503

به "14 ایده تحقیقاتی برای توسعه محصولات شناختی عرضه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "14 ایده تحقیقاتی برای توسعه محصولات شناختی عرضه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید