پاداش هزار دلاری فیس بوک برای کارمندانی که پس از شیوع کرونا دورکاری می کنند

به گزارش مجله نیلوفری، مارک زاکربرگ، مدیرعامل شرکت فیس بوک اعلام کرده که برای کارمندانی که به علت شیوع کرونا از خانه کار می کنند، پاداشی هزار دلاری در نظر گرفته است. مارک زاکربرگ ، این موضوع را روز سه شنبه در یادداشتی داخلی گفت.این اقدام پس از آن صورت می گیرد که بستر تجارت الکترونیک Shopify نیز به کارمندان خود هزار دلار برای خرید تجهیزات مورد نیاز برای کارهای از راه دور اختصاص داد.

پاداش هزار دلاری فیس بوک برای کارمندانی که پس از شیوع کرونا دورکاری می کنند

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، کرونا همچنان در سرتاسر ایالات متحده گسترش یافته است و شش ایالت در منطقه خلیج سان فرانسیسکو به حالت نیمه تعطیل رسیده اند. هنوز معین نیست که پاداش فیس بوک در مورد پیمانکاران نیز صدق می کند یا خیر. طبق اطلاعات ، این شرکت در هفته های اخیر ، اغلب کارمندان خود را به سمت دورکاری سوق داده است و حتی به کارمندان پیمانی نیز قول داده که حقوقشان را پرداخت می کند. ولی از همه خواسته است تا زمان کنترل بیماری کرونا در خانه بمانند.

این غول شبکه های اجتماعی برای کمک به اقدامات امدادی جهانی COVID-19 کمک مالی 20 میلیون دلاری را معین کرده است که می تواند بسیار مفید باشد. افزون بر این ها، فیس بوک اظهار داشت که برای کمک به مشاغل کوچک تحت تأثیر ویروس کرونا ، یک برنامه کمک مالی یک هزار دلاری ایجاد می کند.

فیس بوک اولین شرکت فناوری نیست که برای پشتیبانی از تلاشهای از راه دور به کارمندان هدیه مالی ارائه می دهد. Shopify به هرکدام از کارمندان خود برای خرید تجهیزات دورکاری، یک هزار دلار اختصاص داده است. شرکت نرم افزاری مدیریتی Workday نیز برای پرداخت هزینه های پیش بینی نشده دو هفته آینده به کارمندان کمک مالی اعطا کرد.

منبع: انتخاب
انتشار: 17 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 758

به "پاداش هزار دلاری فیس بوک برای کارمندانی که پس از شیوع کرونا دورکاری می کنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاداش هزار دلاری فیس بوک برای کارمندانی که پس از شیوع کرونا دورکاری می کنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید