وزیر ورزش: آماده واگذاری استقلال و پرسپولیس هستیم؛ همه کار ها اجرا شده است

به گزارش مجله نیلوفری، حمید سجادی وزیر ورزش درمورد شرایط واگذاری باشگاه های استقلال و پرسپولیس بیان کرد: آماده واگذاری هستیم و مسئله ای نداریم، اتفاقاً مصوبات این کار را نیز دریافت کردیم و از اینجا به بعد خدمت همکاران عزیزمان در وزارت امور اقتصاد و دارایی هستیم. منتظر هستیم تا سازمان خصوصی سازی به سمت واگذاری برود.

وزیر ورزش: آماده واگذاری استقلال و پرسپولیس هستیم؛ همه کار ها اجرا شده است

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران،حمید سجادی وزیر ورزش درمورد شرایط واگذاری باشگاه های استقلال و پرسپولیس مطرح نمود: آماده واگذاری هستیم و مسئله ای نداریم، اتفاقاً مصوبات این کار را نیز دریافت کردیم و از اینجا به بعد خدمت همکاران عزیزمان در وزارت امور اقتصاد و دارایی هستیم. منتظر هستیم تا سازمان خصوصی سازی به سمت واگذاری برود. از نظر ما کارها انجام و مجوزها را گرفتیم و موافقت نهاد ریاست جمهوری، شخص آقای رئیس جمهور و معاونت حقوقی ایشان را دریافت کردیم و مطالعات نیز انجام شد و خدمت همکاران عزیز در وزارت اقتصاد و امور دارایی منعکس شد تا به سمت سازمان خصوصی سازی برود و کارها انجام گردد.

وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: از نظر ما هیچ مانعی وجود ندارد و سازوکارهای نهایی آنجا انجام می گردد. موافق واگذاری هستیم و مخالفتی نداریم و دعا می کنیم زودتر این شرایط انجام و به سمت خصوصی سازی پیش بروند. روال کار نیز تعیین شده است و اینکه چند درصد اول آغاز می گردد نیز مدون شده است تا به قول مان عمل کنیم. البته بیشتر زحمت را دولت قبل و آقای سلطانی فر کشیده بود و به پای خودمان نزنیم.

سجادی توضیح داد: یکسری زحمات کشیده شده بود و مقدمات اجرا شده بود و عزیزان ما زحمت کشیده بودند و به فرآیندی رسیده بوند و ما این فرآیند را ادامه دادیم. چوب جادو نداریم که یکدفعه بزنیم و باید در ورزش قدردان باشیم. قبل از ما زحمت زیادی کشیده شده بود و نشست های مختلفی با مجلس و قسمت های مختلف گذاشته بودند و ما به مراحل نهایی رسیدیم. در یک برنامه نیز گفته بودم که اگر بخواهیم دو، سه ماه می توانیم انجام بدهیم و زوتر از موعد انجام دادیم و منتظریم این کار در حوزه دیگری نهایی گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 دی 1400 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 1782

به "وزیر ورزش: آماده واگذاری استقلال و پرسپولیس هستیم؛ همه کار ها اجرا شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر ورزش: آماده واگذاری استقلال و پرسپولیس هستیم؛ همه کار ها اجرا شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید