بیداریان: در خصوص تصمیمات سایر دوستان اظهارنظر نمی کنم، باید بدون کدورت و کنار هم اتفاقات خوبی را رقم بزنیم

به گزارش مجله نیلوفری، سخنگوی کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک تأکید کرد، اعضای این کمیسیون باید در کنار هم و بدون کدروت اتفاقات خوبی را برای ورزش کشور رقم بزنند.

بیداریان: در خصوص تصمیمات سایر دوستان اظهارنظر نمی کنم، باید بدون کدورت و کنار هم اتفاقات خوبی را رقم بزنیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، محمد بیداریان درباره غیبت 9 عضو کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک در جلسه امروز این کمیته گفت: از هفته گذشته به اعضا اعلام شد جلسه یکشنبه یا دوشنبه باشد که بیشتراً به یکشنبه رأی دادند. دوستانی هم که نمی توانستند بیابند به سجاد گنج زاده گفتند.

وی گفت: جلسه با نصف به علاوه یک نفر رسمیت داشت و مصوبات مورد تأیید است. دوستان با اینکه در اردو بودند باز هم در جلسه حاضر شدند. امیدوارم در جلسات بعدی همه باشند و با بیشتریت نفرات برگزار گردد.

بیداریان در خصوص اینکه آیا حق اعضای غایب ضایع نشده است، گفت: گنج زاده زمانی که تاریخ جلسه را گفت، دستورجلسه را هم خبر داد. دوستان آگاه بودند و به واسطه اینکه در اردو هستند به احترام آنها جلسه برگزار گردید. اگر دقت کنید چون بیشتر دوستان شرایط قهرمانی دارند جمع کردن 20 نخبه سخت است و قطعاً غیبت در جلسات بعدی هم وجود خواهد داشت.

سخنگوی کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک در واکنش به ادعای احسان حدادی برای برگزاری نشست خبری، اضافه کرد: وظیفه دارم در خصوص اتفاقات کمیسیون صحبت کنم به همین علت نمی توانم در خصوص تصمیمات دوستان اظهارنظر کنم. دوستان اگر صحبتی دارند در جلسه کمیسیون بیایند. این مشکل و معضلات باید در داخل خانواده حل گردد تا بدون کدورت و کنار هم اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.

وی گفت: کوشش می کنیم کمیسیون در آرامش باش. همه اهداف ما برای انجام کارها گروهی است و همه موضوعات رأی گیری می گردد.

بیداریان یادآوری کرد: در جلسه امروز مصوب شد که هر ماه یک جلسه وبیناری و یک جلسه حضوری داشته باشیم و جلسه بعدی با حضور وزیر ورزش باشد. طرحی هم درباره ارتباط با کمیسیون ورزشکاران فدراسیون ها و معین اولویت هاست و می توانیم یک بانک اطلاعات کامل داشته و به هیئت اجرایی ارائه گردد.

وی اضافه کرد: با توجه به در پیش بودن المپیک زمستانی، قرار شد نشستی را با ورزشکاران این رشته داشته باشیم. بعلاوه مقرر شد یک جلسه با رئیس صندوق حمایت از ورزشکاران برگزار و مسائل جمع آوری بانک اطلاعاتی را مطرح کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 دی 1400 بروزرسانی: 21 دی 1400 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 1789

به "بیداریان: در خصوص تصمیمات سایر دوستان اظهارنظر نمی کنم، باید بدون کدورت و کنار هم اتفاقات خوبی را رقم بزنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیداریان: در خصوص تصمیمات سایر دوستان اظهارنظر نمی کنم، باید بدون کدورت و کنار هم اتفاقات خوبی را رقم بزنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید