واکنش ها به سامانه ثبت اعتراض یارانه تازه ، چه کسانی یارانه نگرفتند؟

به گزارش مجله نیلوفری، به گزارش خبرنگاران، در روزهای اخیر یارانه تازه به حساب بعضی از مردم واریز شد. در این میان بعضی مشمول این یارانه نشدند.حجت الله عبدالملکی، وزیر کار هم معترضان به یارانه تازه را در دو گروه دسته بندی کرد که برای پیگیری اعتراض خود باید به دو سازمان جداگانه مراجعه نمایند.

واکنش ها به سامانه ثبت اعتراض یارانه تازه ، چه کسانی یارانه نگرفتند؟

دسته نخست کسانی هستند که ازابتدا در لیست یارانه بگیران حضورنداشتند این گروه باید برای پیگیری به سازمان هدفمندی یارانه ها مراجعه نمایند. درهمین زمینه روابط عمومی این سازمان اعلام نمود که طی روزهای آینده ساز و کار ثبت و پیگیری اعتراضات را به اطلاع عموم می رساند.

دسته دوم کسانی هستند که به دهک بندی یا قطع شدن یارانه خود اعتراض دارند. این دسته باید از سامانه اینترنتی Hemayat.mcls.gov.ir و شماره ارتباطی 6369-021 که سازمان وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی برای ثبت اعتراض درنظر گرفت، استفاده نمایند.

امکان ثبت اعتراض وجود دارد؟

بعضی از مخاطبان خبرنگاران اعلام نمودند که در این سامانه ها گزینه ثبت اعتراض وجود ندارد و نتوانستند اعتراض خود را ثبت نمایند. نظر بعضی از مخاطبان خبرنگاران را در ادامه می خوانید.

توی سایت میزنه مشمول دریافت هستید، ولی واریزی برای من نیومده. این یارانه تازه ریخته نشد. مشکل کجاست؟

ما خانواده 4 نفره هستیم که نفر چهارم بهمن ماه متولد شده است. مبلغ واریزی 1165000 تومان واریز شد. این برای خانواده 3 نفره محاسبه شده یا 4 نفره؟ در قسمت اعتراض وقتی شماره ملی نفر چهارم خانواده زده می گردد. پیام سامانه اشتباه بودن کد ملی است؟

کارمند هستم با سه تا فرزند. از سال 94 یارانه ام قطع شده و الان هم یاری معیشت به حسابم واریز نشده. در سایت هم امکان ثبت اعتراض نیست.

اصلا نمیشه اعتراض ثبت کرد.

چه کسانی یارانه تازه نگرفتند؟

بعضی هم می گویند نه دارایی دارند و نه حقوق بالا، اما همچنان یارانه تازه برای آنها واریز نشده است.

خوش به حالم با 5 میلیون حقوق سه نفر، شدم دهک دهم.

من زن سرپرست خانواده هستم. چرا ما رو دهک های بالا قرار دادن؟ یه سایت هم دادن برای اعتراض وقتی وارد میشی اصلا گزینه ثبت اعتراضات نداره.

تا حالا معیشتی خودم و بجه هام رو میگرفتم. بیکار هستم و بیماری ریه و فشار خون هم دارم، ماهی 2 میلیون هم اجاره خونه میدم، این پول رو برای من نریختن.

کارگری هستم که تو معدن کار میکنم. 10روز پیش ازم به عنوان کارگر نمونه تجلیل شد. امروز یارانه مو قطع کردن. رفتم سایت نگاه کردم نوشته من ماهیانه31میلیون درامد داشتم. درحالی که حقوقم 7تومن هست. نه خونه دارم نه حساب بانکی. یه ماشین کهنه دارم.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 12 تیر 1401 بروزرسانی: 12 تیر 1401 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 1949

به "واکنش ها به سامانه ثبت اعتراض یارانه تازه ، چه کسانی یارانه نگرفتند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش ها به سامانه ثبت اعتراض یارانه تازه ، چه کسانی یارانه نگرفتند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید