هزینه 5میلیاردی گل محمدی روی دست پرسپولیس!

به گزارش مجله نیلوفری، منصوریان که در ذوب آهن عملکرد موفقی نداشت احتمالا در حالی جانشین یحیی می گردد که سرمربی خارجی به جای او روی نیمکت تیم سبزپوش اصفهانی خواهد نشست.

هزینه 5میلیاردی گل محمدی روی دست پرسپولیس!

یحیی گل محمدی یکی از گزینه های اصلی راهنمایی پرسپولیس است که مالک شهرخودرو برای رضایت نامه گل محمدی رقمی مشخص نموده است.

به گزارش خبرورزشی، ظهر روز گذشته باشگاه پرسپولیس به صورت رسمی خاطرنشان کرد بازگشت گابریل کالدرون به این تیم منتفی شده و سرخ پوشان به دنبال سرمربی جدید خود هستند. استراتژی سرخ ها البته جالب بود آنها بلافاصله بعد از انتشار این خبر، اخباری مبنی جذب چند بازیکن را در رسانه های مختلف نشر دادند تا با بمباران خبری، ذهن ها را از آنچه اتفاق افتاده گمراه نمایند.

به هر حال براساس شنیده ها که البته بخشی از آن را محمد حسن انصاری فرد هم تایید نموده است، کالدرون چند درخواست مهم داشت؛ باشگاه پرسپولیس باید 150هزار دلار به قرارداد فعلی اش اضافه کند، انصاری فرد مدیرعامل این تیم نباشد، حسین قدوسی، خبیری و افشین پیروانی هم تیم را ترک نمایند.

قرارداد دستیارانش افزایش پیدا کند و مدیر برنامه هایش پول بیشتری بگیرد که این درخواست ها مورد موافقت باشگاه قرار نگرفت تا تکاپوها برای معرفی سرمربی جدید شروع گردد. تکاپوهایی که البته پیش از این نیز جریان داشت و یحیی گل محمدی را به نیمکت سرخ ها نزدیک تر می کرد.

یحیی می رود، علیمنصور می آید

روز گذشته جلسه مهمی بین یحیی گل محمدی و حمیداوی، مالک شهرخودرو برگزار گردید و در آن جلسه، یحیی مالک تیم مشهدی را مجاب کرد تا از این تیم جدا گردد. حمیداوی هم خاطرنشان کرد سرخ پوشان اگر به دنبال یحیی هستند باید مبلغ پنج میلیارد تومان را به حساب این تیم واریز نمایند.

مالک شهر خودرو معتقد است پرسپولیس باید دو میلیارد و 400 میلیون تومان(مبلغ قرارداد یحیی با تیم فعلی اش) را پرداخت کند و دو میلیارد و 600 میلیون تومان نیز برای عقد قرارداد با سرمربی جدید پرداخت کند.

البته اطرافیان حمیداوی معتقدند او احتمالا مبلغی را به عنوان تخفیف درنظر گرفته و آن را از مبلغ پنج میلیارد تومان کسر خواهد نمود. به هر ترتیب آخرین خبرها از شهرخودرو حاکی از آن است که علیرضا منصوریان جدی ترین گزینه این تیم برای سرمربیگری است.

منصوریان که در ذوب آهن عملکرد موفقی نداشت احتمالا در حالی جانشین یحیی می گردد که سرمربی خارجی به جای او روی نیمکت تیم سبزپوش اصفهانی خواهد نشست. به این ترتیب تکلیف نیمکت های خالی، روشن خواهد شد. البته گفته می گردد یحیی به باشگاه پرسپولیس اعلام نموده چند بازیکن را از لیست کنار بگذارند. ستاره هایی که جدایی آنها واکنش های طرفداران را در پی خواهد داشت.

منبع: عصر ایران
انتشار: 12 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 630

به "هزینه 5میلیاردی گل محمدی روی دست پرسپولیس!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هزینه 5میلیاردی گل محمدی روی دست پرسپولیس!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید