تاج: قرارداد ویلموتس قبل از بازی عراق فسخ شده بود ، برانکو یکی از گزینه های فدراسیون

به گزارش مجله نیلوفری، رئیس فدراسیون فوتبال گفت: قرارداد با ویلموتس، سرمربی تیم ملی قطعی نبود و قبل از بازی عراق فسخ شده بود.

تاج: قرارداد ویلموتس قبل از بازی عراق فسخ شده بود ، برانکو یکی از گزینه های فدراسیون

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، مهدی تاج پیش از ظهر امروز در مجمع انتخابات هیات فوتبال کردستان که در اداره ورزش و جوانان برگزار گردید، به مسائل و فضاهای ایجاد شده مربوط به تیم ملی و انصراف سرمربی بلژیکی اشاره نمود و اضافه نمود: قرارداد با سرمربی تیم ملی قطعی نبود و ما تا سه ماه زمان داریم که قرارداد را فسخ کنیم.

وی گفت: البته در این زمینه نگرانی وجود ندارد، ایجاد فضای مغشوش و پخش شایعات به نفع فوتبال کشور نیست.

رئیس فدراسیون فوتبال اضافه نمود: فدراسیون در تنگنا واقع شده است تا این لحظه پنج دوره به جام جهانی صعود نموده و راه را می شناسیم، بنابراین باز هم صعود مقتدرانه ای خواهیم داشت.

وی اضافه نمود: این دوره نیز مانند دوره های قبل که مقتدرانه به جام جهانی صعود کردیم به جام جهانی قطر خواهیم رفت.

تاج گفت: مجموعه فوتبال فقط ما نیستیم و بنا نیست ما بهترین راهکار را برای پیشرفت این ورزش بدهیم.

رئیس فدراسیون فوتبال اذعان کرد: هرکسی که خود را برای قبول مسئولیت آماده می نماید باید نقدپذیر هم باشد.

تاج اضافه نمود: پس از چالش های زیاد، قرارداد خوبی در زمینه تقسیم درآمد حاصل از پخش مسابقات فوتبال با صدا و سیما بسته ایم، گفت: 35 درصد درآمد حاصل از حق پخش مسابقات براساس این قرارداد به صدا و سیما و 65 درصد آن به حوزه فوتبال اختصاص می یابد.

وی به خصوصی سازی باشگاه های بزرگ استقلال و پرسپولیس اشاره نمود و گفت: خصوصی سازی این دو باشگاه می تواند یاری قابل توجهی به پیشرفت فوتبال کشور و در نتیجه حل خیلی از مسائل موجود این دو باشگاه بیانجامد.

رئیس فدراسیون فوتبال به شرایط تیم ملی هم گریزی زد توضیح داد: درصدد هستیم که بهترین گزینه را برای تیم ملی انتخاب کنیم و البته این را نیز باید بگویم که قبل از بازی عراق قرارداد ویلموتس فسخ شده بود.

تاج اعلام کرد: با چند مربی برای هدایت تیم ملی صحبت نموده ایم که برانکو یکی از آنها است که شاید بتواند به تیم ملی یاری کند.

تاج به مسائل فوتبال کردستان نیز اشاره نمود و اضافه نمود: اصلی ترین مشکل این ورزش در استان مسائل اقتصادی است چرا که واحدهای تولیدی بزرگ و سرمایه گذاران برای حمایت اقتصادی از ورزش وجود ندارند.

وی یادآور شد: با وجود این شرایط سخت و سخت، تیم فوتبال بانوان کردستان در لیگ برتر بهترین خروجی را داشته است و بازیکنان کردستانی از لحاظ تعداد، سهم زیادی در تیم ملی بانوان و فوتبال ساحلی دارند.

رییس فدراسیون فوتبال در سرانجام با تاکید بر اینکه تک کاندیدا و چند کاندیدایی در انتخابات هیات فوتبال چندان مهم نیست، گفت: شنیدن نقطه نظرات دیگران لازم است، احترام به پیشکسوتان فوتبال و استفاده از هدایت این افراد مورد توجه است، اما نه اینکه همه نظرات آنها عملی شود.

وی اضافه نمود: باتوجه به وجود ظرفیت های لازم برای رشد فوتبال ساحلی در استان هیات فوتبال باید در توسعه هرچه بیشتر این رشته در کردستان کوشش کند.

وی اضافه نمود: البته موانعی در جهت پیشرفت فوتبال استان وجود دارد که بیشتر به نبود بودجه و بحث اسپانسر برمی شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 550

به "تاج: قرارداد ویلموتس قبل از بازی عراق فسخ شده بود ، برانکو یکی از گزینه های فدراسیون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاج: قرارداد ویلموتس قبل از بازی عراق فسخ شده بود ، برانکو یکی از گزینه های فدراسیون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید