خط حمله پرسپولیس با این 3 بازیکن ایده آل خواهد بود ، باید یک فرصت دیگر به بازیکن ناکام تیم داد

به گزارش مجله نیلوفری، پیشکسوت پرسپولیس گفت: برای لیگ قهرمانان آسیا باید بازیکنانی جذب شوند که از معیارهای بین المللی برخوردار باشد

خط حمله پرسپولیس با این 3 بازیکن ایده آل خواهد بود ، باید یک فرصت دیگر به بازیکن ناکام تیم داد

به گزارش خبرنگاران محمود شافعی درباره اینکه طرفداران نگران شرایط پرسپولیس در تدارک برای فصل پیش رو هستند، گفت: رضا درویش در حال اجرا کارهای پیش فصل است تا برترین شرایط را برای کادرفنی آماده کند. از طرف دیگر هم یحیی گل محمدی به عنوان سرمربی در رأس مسائل فنی، فهرست نفرات مورد احتیاجش در فصل جاری را به باشگاه اعلام نموده تا بازیکنان مدنظر را جذب نمایند. هرقدر باشگاه در فصل نقل وانتقالات از هیاهو و حاشیه دور باشد و با تمرکز تیم را برای فصل آینده به برترین شکل جمع کند، مناسب ترین کار را انجام داده است. بر همین اساس هم اکنون نیز شاهد هستیم که مدیریت باشگاه و سرمربی تیم بدون هیچ حواشی به جلو حرکت می نمایند.

وی در مورد برطرف نقاط ضعف خطوط مختلف اعلام کرد: هر چند پرسپولیس به بازیکنانی در خطوط مختلف احتیاج دارد که با هماهنگی باشگاه نفرات خوبی در فصل جابجایی جذب خواهند شد و همچون سال قبل تیم خوبی راهی مسابقات خواهد شد، اما ابتدا باید نقاط ضعف اساسی که سال گذشته وجود داشت در فصل یارگیری برطرف گردد.

* درویش نمی گذارد روند پرداختی های پرسپولیس وارد حاشیه گردد

کارشناس فوتبال در مورد جذب یک مهاجم دیگر برای پرسپولیس توضیح داد: با حضور عیسی آل کثیر و مهدی عبدی، شهاب زاهدی هم به خط حمله اضافه می گردد و شرایط این خط خیلی ایده آل خواهد بود. چون این فورواردها همگی از کیفیت بالایی برخوردار هستند و در رقابت های داخلی و آسیایی به یاری پرسپولیس خواهند آمد. شنیده می گردد که سعید عزت اللهی هم به پرسپولیس خواهد آمد. او در حالی که 26 سال سن دارد، اما یک بازیکن باتجربه است که در دو جام جهانی بازی نموده است.

پیشکسوت فوتبال درباره قانون رعایت سقف بودجه باشگاه ها تاکید نمود: سرمربی با بازیکن و مدیر برنامه روندی را برای قرارداد بستن طی می نمایند، ولی رضا درویش به عنوان مدیر باشگاه، نحوه و معیار دقیق عقد قرارداد را اجرا خواهد نمود. به طور حتم درویش نمی گذارد روند پرداختی ها به بازیکنان به سمتی برود که پرسپولیس وارد حاشیه گردد. باید مثل فصل قبل تمام پرداختی ها به بازیکنان بسیار دقیق منظم باشد.

*پریرا می تواند در فصل نو به پرسپولیس یاری کند

شافعی در مورد کیفیت پریرا بازیکن خارجی پرسپولیس اعلام کرد: پریرا بازیکن بدی نبود و یک نیم فصل فرصت زیادی نبود تا با سایر بازیکنان هماهنگ گردد، باید بیشتر به او فرصت داده می شد تا در خط حمله توانایی خودش را به نمایش بگذارد. به نظرم او می تواند به پرسپولیس در فصل نو یاری کند.

وی در سرانجام اظهار داشت: برای لیگ قهرمانان آسیا باید بازیکنانی جذب شوند که از معیارهای بین المللی برخوردار باشد، چون رقابت در آسیا خیلی سخت تر از لیگ برتر است. پرسپولیس باید مقابل تیم های عربستانی، کره جنوبی و ژاپن بتواند رقابت کند، پس بازیکنانش هم باید در سطح آنها باشند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 8 تیر 1402 بروزرسانی: 8 تیر 1402 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 2131

به "خط حمله پرسپولیس با این 3 بازیکن ایده آل خواهد بود ، باید یک فرصت دیگر به بازیکن ناکام تیم داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خط حمله پرسپولیس با این 3 بازیکن ایده آل خواهد بود ، باید یک فرصت دیگر به بازیکن ناکام تیم داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید