نورپردازی مرکز فرهنگی حیدر علی اف جمهوری آذربایجان به رنگ پرچم ترکیه و ایران

به گزارش مجله نیلوفری، مرکز فرهنگی حیدر علی اف در پایتخت جمهوری آذربایجان به نشان اعلام همبستگی با مردم ایران و ترکیه در مقابله با ویروس کرونا، به رنگ پرچم این کشورها نور پردازی شد.

نورپردازی مرکز فرهنگی حیدر علی اف جمهوری آذربایجان به رنگ پرچم ترکیه و ایران

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از آناتولی، مرکز فرهنگی حیدر علی اف در شهر باکو، پایتخت جمهوری آذربایجان، برای اعلام همبستگی با ملت ترکیه در مقابله با ویروس کرونا، به رنگ پرچم ترکیه و آذربایجان نور پردازی شد.

همچنین در بنای این مرکز همزمان با نورپردازی قطعاتی از موسیقی ترکیه نیز پخش شد.

ارکان اوزاورال، سفیر ترکیه در باکو نیز در این نمایش نورپردازی حضور داشت.

وی در جمع خبرنگاران گفت: دوران بسیار دشواری را سپری می کنیم که نه نسل های پیش از ما و نه پس از ما شاهد آن خواهند بود. تمام جهان در حال مقابله با این ویروس هستند؛ اکنون گسترش همبستگی بیش از همیشه حائز اهمیت است.

اوزاورال در ادامه شرح داد: امروز پرچم های ترکیه و آذربایجان در مرکز فرهنگی حیدر علی اف به نمایش در آمده است. اهتزاز پرچم این دو کشور برادر در کنار یکدیگر غرورآفرین است.

پیشتر نیز پرچم ایران در این مرکز نورپردازی شده بود. همچنین علاوه بر ایران و ترکیه پرچم کشورهای چین، فرانسه، آلمان، ایتالیا و اسپانیا به نشانه همبستگی جمهوری آذربایجان با این کشورها در مقابله با ویروس کرونا بر ساختمان مرکز فرهنگی حیدر علی اف در باکو نورپردازی شده بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 822

به "نورپردازی مرکز فرهنگی حیدر علی اف جمهوری آذربایجان به رنگ پرچم ترکیه و ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نورپردازی مرکز فرهنگی حیدر علی اف جمهوری آذربایجان به رنگ پرچم ترکیه و ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید