مهاجران از دولت می خواهند به وعده حذف هزینه اخذ شهروندی کانادا عمل کند

به گزارش مجله نیلوفری، در حالیکه دولت آمریکا تصمیم گرفته هزینه نقدی اخذ شهروندی آمریکا را افزایش دهد، کانادا می خواهد کاملا این هزینه را حذف کند.

مهاجران از دولت می خواهند به وعده حذف هزینه اخذ شهروندی کانادا عمل کند

بهترین تجربه سفر را به کارگزار کانادا تجربه کنید و با مجری مستقیم تورهای کانادا بهترین برنامه سفر را برای خود انتخاب کنید.

اما تقریبا یک سال پس از اینکه لیبرال ها قول حذف کارمزد 630 دلاری را در کمپین انتخاباتی خود دادند، تازه واردها به کشور که با فشار اقتصادی کووید-19 روبرو شده اند، هنوز منتظر عملی شدن قول دولت هستند.

فیزن اقتصادیک می گوید فراهم کردن این رقم برای خودش و همسرش مسئله ای عظیم است، مخصوصا به این دلیل که ساعت کاری او کم شده و به خاطر کووید-19 با هزینه های بالاتری روبرو است. با توجه به اینکه آن ها فقط یک درآمد دارند و به اعضای خانواده خود در پاکستان یاری می نمایند، او گفت پس انداز کردن خیلی سخت شده است.

پس از تعهد حذف کارمزد شهروندی توسط لیبرال ها در پاییز 2019، روز سیزدهم دسامبر هم به مارکو مندیسینو وزیر مهاجران، پناهجویان و شهروندی دستور داده شد این کار را انجام دهد. اگر این کارمزد حذف گردد این وزارتخانه طی چهار سال 400 میلیون دلار از دست می دهد.

این امر در تضاد کامل با آمریکاست. آنجا دونالد ترامپ می خواهد هزینه کارمزد را از 640 دلار به 1170 دلار برساند. این تغییر و تغییرات دیگری در زمینه مهاجرت قرار است در اکتبر اجرایی شوند.

شری آیکن استادیار قانون مهاجرت دانشگاه کویینز به دولت توصیه کرد زودتر حرکتی انجام بدهد.

او گفت: وقتی که تازه واردها از تمام جهات دیگر صلاحیت دارند، به نفع کانادا است که کار آن ها را با سرعت و موثر انجام بدهد. برای خیلی ها وجود کارمزد یک مانع است و فقط به دلیل مسایل اقتصادی مهاجرت را به تعویق می اندازند.

با وجود اینکه کارمزدها برای بچه ها پایین تر است، یک خانواده چهار نفری باید 1460 دلار پرداخت کند که آیکن می گوید برای خیلی ها که بودجه محدودی دارند، عملی نیست.

منبع: ایرونی ها
انتشار: 19 مهر 1399 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 1047

به "مهاجران از دولت می خواهند به وعده حذف هزینه اخذ شهروندی کانادا عمل کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهاجران از دولت می خواهند به وعده حذف هزینه اخذ شهروندی کانادا عمل کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید