مقاله: رستوران های پرطرفدار مازندران

به گزارش مجله نیلوفری، سایت اجاره ویلا و سوئیت آنلاین هومسا از بهترین سامانه های اجاره ویلا است که امکان اجاره اقامتگاه های تمیز با مناسب ترین قیمت و بهترین پشتیبانی را برای کاربران خود فراهم می کند. پس با عضویت در هومسا و اجاره آنلاین اقامتگاه از این سایت دیگر نیازی نیست نگران اقامت خود در سفر به مازندران زیبا باشید. ایمن و سلامت سفر کنید و از سفر خود نهایت لذت را ببرید.

مقاله: رستوران های پرطرفدار مازندران

رستوران بلوط اربه کله رامسر که در چند سال اخیر به لیست رستوران های این شهر اضافه شده، توانسته است به نام یکی از بهترین رستوران های رامسر از خود نام خوبی بر جای بگذارد. این رستوران چشم انداز فوق العاده زیبایی به رامسر و دریا دارد و در دل جنگل های سرسبز شمال، خاطره دلچسبی از صرف غذا برای تان به ارمغان می آورد. در رستوران بلوط هم می توانید صبحانه میل کنید و هم برای صرف ناهار سری به اینجا بزنید. غذاهای سنتی و محلی از مهم ترین غذاهای سرو شده در رستوران بلوط هستند.

آدرس: محمودآباد، جاده نوشهر-محمودآباد، نرسیده به مجتمع تفریحی نفت، بعد از مجتمع نارنجستان

رستوران دانانو در متل قو یکی از مشهورترین رستوران های شهر و این محدوده محسوب می شود. این رستوران غذاهای فست فودی و ایتالیایی سرو می کند و در نزدیکی برج های مشهور عظیم زاده واقع شده است. چیدمان و فضای رستوران دلنشین و مجذوب کننده است و به دلیل کیفیت بالای غذاها، عموما مشتر های زیادی جذب آن می شود. قیمت غذاهای رستوران دانانو نسبتا بالاست که به گفته مشتریان با توجه یه کیفیت غذا، این قیمت بالا منطقی به نظر می رسد.

منبع مقاله: رستوران های پرطرفدار مازندران

انتشار: 21 آبان 1400 بروزرسانی: 21 آبان 1400 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 1727

به "مقاله: رستوران های پرطرفدار مازندران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: رستوران های پرطرفدار مازندران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید