مرگ زودهنگام پیکسل 4 و پیکسل 4 ایکس ال؛ گوگل فراوری آن ها را متوقف کرد

به گزارش مجله نیلوفری، کمتر از یک سال پس از معرفی گوشی های پیکسل 4 و پیکسل 4 ایکس ال، گوگل فراوری آن ها را رسما متوقف نموده است. این یعنی گوشی های موردنظر دیگر در فروشگاه آنلاین گوگل به فروش نمی رسند و کاربران فقط می توانند از موجودی فعلی مغازه ها و سایت ها خریداری نمایند. سخنگوی گوگل هم این موضوع را تأیید نموده و در ادامه افزوده مطابق وعده های داده شده، این دو گوشی تا حداقل 3 سال آپدیت های نرم افزاری را دریافت خواهند کرد.

مرگ زودهنگام پیکسل 4 و پیکسل 4 ایکس ال؛ گوگل فراوری آن ها را متوقف کرد

توقف فراوری این گوشی ها آن هم کمتر از یک سال پس از عرضه، پدیده معمولی در دنیای موبایل نیست. به عنوان مثال، فراوری گوشی های پیکسل 3 حدود 1.5 سال بعد از عرضه متوقف شد و برای پیکسل 3a هم حدود یک سال بعد از معرفی شاهد توقف فراوری آن بودیم.

مرگ زودهنگام گوشی های پیکسل 4 می تواند دلایل مختلفی داشته باشد. این احتمال وجود دارد که گوگل می خواهد پیکسل 5 را زودتر از انتظار روانه بازار کند و به همین خاطر تصمیم گرفته فراوری پیکسل 4 را در حال حاضر متوقف کند. با این حال، یکی از پست های وبلاگ گوگل تصادفا تاریخ معرفی پیکسل 5 را ماه اکتبر اعلام نموده که مطابق فرایند سال های گذشته است.

یک احتمال دیگر هم موضوع فروش پایین تر از انتظار این گوشی ها است و احتمالا گوگل با این کار می خواهد توجه کاربران را به گوشی میان رده پیکسل 4a جلب کند. در این رابطه می توانیم به گزارش هایی اشاره کنیم که طبق آن ها، رییس بخش سخت افزار گوگل نارضایتی خود از کیفیت پایین گوشی های پیکسل 4 را ابراز نموده و در همان ماه چند نفر از مقامات ارشد گروه پیکسل، از شرکت گوگل بیرون آمدند.

در هر صورت با توجه به این تصمیم باید ببینیم آیا گوشی میان رده پیکسل 4a می تواند فروش قابل توجهی برای گوگل به ارمغان بیاورد یا نه.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 10 مهر 1399 بروزرسانی: 10 مهر 1399 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 1030

به "مرگ زودهنگام پیکسل 4 و پیکسل 4 ایکس ال؛ گوگل فراوری آن ها را متوقف کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرگ زودهنگام پیکسل 4 و پیکسل 4 ایکس ال؛ گوگل فراوری آن ها را متوقف کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید