گوگل با این گوشی دنبال جذب مشتریان آیفون رفته، عکس

به گزارش مجله نیلوفری، گوگل در کنفرانس سالانه توسعه دهندگان (گوگل آی/او) با اعلامیه از قبل پیش بینی شده در رابطه با گوشی تاشو Pixel Fold خود موجی به راه انداخت.

گوگل با این گوشی دنبال جذب مشتریان آیفون رفته، عکس

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، گوگل که برای اولین بار وارد حوزه گوشی های هوشمند تاشو می گردد، در پی جذب علاقه مندان به حوزه فناوری است. اطلاعات فاش شده از این دستگاه که مدتی قبل فضای حوزه فناوری و گوشی های هوشمند را برای معرفی و ورود آن آماده نموده بود، آن را قابل پیش بینی نشان داد.

با این حال، چیزی که کاربران آیفون قطعاً انتظار نداشتند این بود که گوگل پیشنهادهای ویژه ای را برای بعضی از خریدهای تازه ارائه می کرد، که به وضوح نشان می دهد که شرکت گوگل میخواهد تا توجه کاربران آیفون را به گوشی تاشو خود جلب کند و به دستگاه خود جذب کند.

بیشتر بخوانید:

  • عکس | ظاهر این خفاش عجیب قربانی بقا شد!

  • این پرچمدار ایسوس برای بازی به میدان آمده!/ عکس

  • دوربین آخرین مدل اکسپریا، روی رقبا را کم خواهد نمود؟/ عکس

گوگل پیکسل فولد که قرار است ماه آینده با قیمت 1799 دلار عرضه گردد، با پیشنهاد جالب دیگری برای جذب کاربران آیفون همراه شده است و آن هم ارائه یک پیکسل واچ رایگان با هرخرید است. با این حال، همانطور که قبلاً ذکر شد، این ارزش های مبادله ای توجه همه را به خود جلب نموده است و از پیشنهادات معامله اپل و خدمات شخص ثالث پیشی گرفته است.

نادیده گرفتن ارزش های معاملاتی گوگل، به خصوص برای کاربران آیفون، سخت است. این شرکت اعتبار قابل توجه 900 دلاری را برای معامله در آیفون 14 پرو ارائه می نماید که به قیمت یک آیفون 14 پرو کاملاً تازه نزدیک می گردد. برای آیفون 13 پرو، گوگل اعتباری معادل 850 دلار ارائه می دهد که به طور قابل توجهی بالاتر از پیشنهاد 530 دلاری اپل است.

جالب اینجاست که خرید و فروش پیکسل 7 پرو با پیکسل فولد، 380 دلار اعتبار دارد، در حالی که خود پیکسل 7 پرو با قیمت 899 دلار به فروش می رسد. این حرکت بر تعهد گوگل برای تبلیغ پیکسل فولد به عنوان یک دستگاه سطح بالا تاکید می نماید. استراتژی جسورانه گوگل برای پرداخت بیش از حد برای معاملات آیفون، عزم آن را برای جلب نظر هواداران آیفون و پیروزیت پیکسل فولد نشان می دهد.

همچنان که گوگل وارد بازار گوشی های هوشمند تاشو می گردد، کنجکاوی هایی را در مورد ویژگی های پیکسل فولد و ارزش های تجاری آن را برانگیخته می نماید. اما نکته ای که وجود دارد، زمان پیروز شدن یا نشدن و جایگاه گوگل را در این زمینه نشان خواهد داد. عرضه پیکسل فولد قطعا بعضی از مردم را ناراحت می نماید، به خصوص در هند که در حال حاضر نمی توانند دستگاه را خریداری نمایند.

منبع: gizmochina

227321

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 24 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 24 اردیبهشت 1402 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 2111

به "گوگل با این گوشی دنبال جذب مشتریان آیفون رفته، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوگل با این گوشی دنبال جذب مشتریان آیفون رفته، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید