غیبت احتمالی نیمار مقابل بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا

به گزارش مجله نیلوفری، ستاره برزیلی تیم فوتبال پاری سن ژرمن ممکن است شانس رویارویی با تیم سابقش در لیگ قهرمانان اروپا را از دست بدهد.

غیبت احتمالی نیمار مقابل بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا

با ما سفر کنید و با هزینه سفر به اروپا در سال 1400 از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران، صعود تیم فوتبال پاری سن ژرمن به مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فرانسه هزینه ای بسیار سنگین به همراه داشت؛ مصدومیت ستاره برزیلی این تیم نیمار.

نیمار در ترکیب اصلی پاریسی ها مقابل کان در دقیقه 60 آسیب دید و جای خودش را به کیلیان امباپه داد. این اتفاق در حالی رخ داد که پاریسی ها سه شنبه هفته آینده در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا میهمان بارسلونا خواهند بود و به همین دلیل هم امکان دارد که نیمار فرصت بازی در این مسابقه را از دست بدهد و برای چندمین بار در این فصل به خاطر مصدومیت از همراهی تیمش بازماند.

با وجود مصدومیت نیمار، پاریسی ها با تک گل مویزه کین پیروز شدند میزبان دسته دومی خود را شکست دهند و با این نتیجه به مرحله یک شانزدهم نهایی صعود کردند.

این نخستین باری نیست که نیمار در آستانه یک بازی مهم اروپایی پاری سن ژرمن مصدوم می گردد. در فصل 18-2017 او سه ماه پایانی فصل را به دلیل شکستگی استخوان پنجه پایش از دست داد و در همان مدت رئال مادرید پاریسی ها را از لیگ قهرمانان اروپا حذف کرد.

یک سال بعد در ماه ژانویه 2019 نیز او به سرنوشتی مشابه دچار شد و در نبودش PSG در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به منچستریونایتد باخت و حذف شد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 اسفند 1399 بروزرسانی: 12 اسفند 1399 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 1333

به "غیبت احتمالی نیمار مقابل بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غیبت احتمالی نیمار مقابل بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید