کوشش جالب لاپورتا برای تصدی ریاست باشگاه بارسلونا در نزدیکی خانه رئال مادرید!

به گزارش مجله نیلوفری، رئیس سابق باشگاه بارسلونا برای جلب نظر اعضای این باشگاه به منظور انتخاب دوباره وی برای تصدی این پست، اقدام جالب توجهی را انجام داده است.

کوشش جالب لاپورتا برای تصدی ریاست باشگاه بارسلونا در نزدیکی خانه رئال مادرید!

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه مارکای اسپانیا، خوان لاپورتا رئیس سابق باشگاه بارسلونا و نامزد انتخابات ریاست این باشگاه، در یکی دیگر از فعالیت های کمپین انتخاباتی خود اقدامی انجام داده که احتمالاً به مذاق بسیاری از هواداران تیم فوتبال رئال مادرید خوش نیامده است.

او که 15 روز پیش به صورت رسمی اعلام کاندیداتوری کرد و طی دو هفته اخیر هم مصاحبه هایی درباره اهداف و برنامه هایش انجام داده، این بار با نمایش یک بنر تبلیغاتی بسیار عظیم روی ساختمانی در حوالی استادیوم سانتیاگو برنابئو (استادیومی که به دلیل انجام پروژه های عمرانی نوسازی فعلاً تعطیل است) سعی در جلب توجه اعضای باشگاه بارسلونا داشته است.

شهر مادرید یکی از محل های اخذ رأی برای انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا است و در این میان لاپورتا ترجیح داده که کمپین انتخاباتی خود را در نزدیکی خانه رقیب دیرینه یعنی رئال مادرید برگزار کند تا به این شیوه رضایت هواداران بارسلونا و اعضای این باشگاه را برای رأی دادن به او در انتخابات جلب کند.

روی بنر عظیم قرمزرنگی که تصویر لاپورتا نقش بسته، نوشته شده است می خواهم دوباره ببینم تان.

انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا روز یکشنبه 24 ژانویه سال 2022 در 10 شهر، بارسلونا، جیرونا، تاراگونا، تورتوسا، ییدا، مادرید، والنسیا، سویل، پالما دمایورکا و آندورا لاویا برگزار می گردد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 بهمن 1399 بروزرسانی: 17 بهمن 1399 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 1286

به "کوشش جالب لاپورتا برای تصدی ریاست باشگاه بارسلونا در نزدیکی خانه رئال مادرید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش جالب لاپورتا برای تصدی ریاست باشگاه بارسلونا در نزدیکی خانه رئال مادرید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید