تیم منتخب اکیپ در قبضه بازیکنان رئال، بارسا و یوونتوس

به گزارش مجله نیلوفری، نشریه اکیپ فرانسه تیم منتخب برترین بازیکنان فوتبال دنیا در سال 2016 را اظهار داشت که قهرمان اروپا، اسپانیا و ایتالیا در آن بیشترین نماینده را دارند.

تیم منتخب اکیپ در قبضه بازیکنان رئال، بارسا و یوونتوس

به گزارش خبرنگاران، با انتها یافتن سال 2016، نشریه اکیپ فرانسه نیز مانند بسیاری دیگر از نشریات معتبر اروپا اقدام به معرفی برترین های فوتبال جهان در سال گذشته نموده و بهترین بازیکن جهان برای هر یک از پست های زمین فوتبال را در تیم منتخب خود که سیستم 2-4-4 دارد، قرار داده است.

بر این اساس دروازه تیم منتخب اکیپ در سال 2016 توسط جان لوئیجی بوفون محافظت می گردد. سنگربان 38 ساله یوونتوس فصل گذشته نه تنها به این تیم برای قهرمانی در سری A و جام حذفی ایتالیا یاری کرد بلکه در رده ملی هم نقش بسزایی در رسیدن تیم ملی ایتالیا به یک چهارم نهایی یورو 2016 داشت.

در خط میانی چهار نفره تیم منتخب اکیپ نیز سرخیو راموس و مارسلو، دو مدافع تیم فوتبال رئال مادرید قرار دارند که اولی در مرکز است و دومی در سمت چپ. در کنار آنها هم دو بازیکن از یوونتوس قرار گرفته اند طوری که لئوناردو بونوچی زوج راموس در مرکز خط میانی است و دنی آلوز سمت راست را پوشش می دهد.

در مرکز میدان هم همچون خط دفاعی رئال مادرید که فصل گذشته فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد بیشترین نماینده را دارد چرا که دو بازیکن این تیم یعنی کریستیانو رونالدو - بهترین بازیکن جهان و برنده توپ طلا - به عنوان گوش چپ و لوکا مودریچ در میانه قرار گرفته اند. کنار مودریچ هم انگولو کانته، هافبک فرانسوی چلسی که فصل گذشته با لسترسیتی قهرمان لیگ برتر شد قرار گرفته است. گوش راست تیم هم لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا است که تیمش فصل گذشته دو گانه لالیگا و کوپا دل ری را برد.

خط حمله دو نفره تیم منتخب اکیپ را هم زوج آنتوان گریزمان، مهاجم فرانسوی اتلتیکومادرید و لوئیز سوارز مهاجم اروگوئه ای بارسلونا تشکیل داده اند.

منبع: تسنیم
انتشار: 27 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 668

به "تیم منتخب اکیپ در قبضه بازیکنان رئال، بارسا و یوونتوس" امتیاز دهید

1 کاربر به "تیم منتخب اکیپ در قبضه بازیکنان رئال، بارسا و یوونتوس" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم منتخب اکیپ در قبضه بازیکنان رئال، بارسا و یوونتوس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید