سهمیه استخدامی آموزش وپرورش اعلام شد، شروع ثبت نامها به محض اعلام سازمان اداری

به گزارش مجله نیلوفری، رئیس مرکز برنامه ­ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش درباره آخرین شرایط برگزاری آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش در امسال گفت: از خرداد ماه امسال آماده برگزاری آزمون هستیم. توزیع سهمیه اجرا شده و فقط منتظریم که سازمان اداری و استخدامی مجوز برگزاری آزمون را به سازمان سنجش بدهد که به محض صدور مجوز، ثبت نام شروع و آزمون برگزار می گردد.

سهمیه استخدامی آموزش وپرورش اعلام شد، شروع ثبت نامها به محض اعلام سازمان اداری

ناصر سلیمان زاده در گفت وگو با خبرنگاران، با بیان اینکه سال جاری 51 هزار سهمیه استخدامی گرفتیم که 26 هزار سهمیه مربوط به متعهدین خدمت بود که آزمونشان برگزار گردید اظهار کرد: اکنون همه پذیرفته شدگان در دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی مشغول به تحصیل هستند و چهارسال دیگر معلم ما خواهند بود.

وی اضافه نمود: 25 هزار سهمیه استخدام ما به جای مانده که از محل ماده 28 اساسنامه دانشگاه فرهنگیان یعنی برگزاری آزمون استخدامی جذب می شوند. حدود 9800 سهمیه هم از سال گذشته به جای مانده که روی همدیگر حدود 34 هزار و 800 سهمیه استخدام می گردد.

رئیس مرکز برنامه ­ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش درباره زمان برگزاری آزمون استخدامی گفت: ما از خرداد ماه سال جاری آماده برگزاری آزمون هستیم. توزیع سهمیه اجرا شده و فقط منتظریم که سازمان اداری و استخدامی مجوز برگزاری آزمون را به سازمان سنجش بدهد که به محض صدور مجوز، ثبت نام شروع و آزمون برگزار می گردد.

سلیمان زاده اضافه نمود: خود ما به جد پیگیر برگزاری آزمون هستیم، زیرا کمبود نیرو وجود دارد و اگر این افراد جذب شوند باید یک دوره مهارت آموزی نیز بگذرانند تا بتوانیم مهر 1401 به عنوان معلم از آنها استفاده کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 فروردین 1401 بروزرسانی: 26 فروردین 1401 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 1880

به "سهمیه استخدامی آموزش وپرورش اعلام شد، شروع ثبت نامها به محض اعلام سازمان اداری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سهمیه استخدامی آموزش وپرورش اعلام شد، شروع ثبت نامها به محض اعلام سازمان اداری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید