آموزش صرفا مجازی مدارس تخلف است، حضوری شدن امتحانات نیمسال اول دبیرستانی ها

به گزارش مجله نیلوفری، خبرگزاری خبرنگاران- سخنگوی آموزش و پرورش گفت: با توجه به بازگشایی دبیرستان ها، امتحانات نیمسال اول دانش آموزان متوسطه اول و دوم در همه پایه ها، حضوری برگزار خواهد شد.

آموزش صرفا مجازی مدارس تخلف است، حضوری شدن امتحانات نیمسال اول دبیرستانی ها

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، علیرضا کمره ای اضافه کرد: امتحانات دروس مهارتی هنرستان ها که از ابتدای مهر بازگشایی شده اند نیز حضوری انجام می شود و امتحانات دانش آموزان مقطع ابتدایی به دلیل توصیفی بودن نمرات این دسته از دانش آموزان به تشخیص معلم و مدرسه انجام خواهد شد.

وی تاکید کرد: مدیران مدارس موظفند نحوه تشکیل کلاس های حضوری و مجازی را با دریافت مجوز بازگشایی از ادارات آموزش و پرورش به خانواده ها اعلام کنند و طبق برنامه هفتگی کلاس ها را تشکیل دهند.

آقای کمره ای گفت: مدارس مجاز به ادامه برگزاری کلاس ها فقط به صورت مجازی نیستند و در مدارس پرجمعیت برای رعایت شیوه نامه های بهداشتی، کلاس ها به دو یا سه کلاس تقسیم خواهند شد و بخشی از آموزش ها حتما باید حضوری انجام شود که برنامه ریزی آن بر عهده مدرسه است.

وی شرح داد: دانش آموزان موظفند طبق برنامه اعلام شده از طرف مدرسه در کلاس هایی که حضوری پیش بینی شده است شرکت کنند و در کنار آن از آموزش های مجازی و تلویزیونی نیز بهره ببرند.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از صدا و سیما، کمره ای اضافه کرد: کلاس های حضوری دانش آموزان پایه اول ابتدایی و هنرستان ها از اول مهر آغاز شده است، دبیرستانی های دوره دوم نیز از 15 آبان در کلاس ها حاضر شدند و کلاس های حضوری سایر پایه ها نیز از اول آذر آغاز خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 20 آذر 1400 بروزرسانی: 20 آذر 1400 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 1755

به "آموزش صرفا مجازی مدارس تخلف است، حضوری شدن امتحانات نیمسال اول دبیرستانی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش صرفا مجازی مدارس تخلف است، حضوری شدن امتحانات نیمسال اول دبیرستانی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید