تور ایتالیا ارزان: اقدامات فرهنگی، محور توسعه مناسبات ایران و ایتالیا

به گزارش مجله نیلوفری، رایزن فرهنگی ایران در ایتالیا، با حضور در دفتر مرکزی رادیو کاپیتال در شهر رم گفت، رایزنی فرهنگی ایران به نمایندگی از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، بیش از ربع قرن پیش، تنها متولی دیپلماسی فرهنگی ایران در ایتالیاست.

تور ایتالیا ارزان: اقدامات فرهنگی، محور توسعه مناسبات ایران و ایتالیا

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا ارزان از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایران پرس، محمد تقی امینی در گفت وگو با رادیو کاپیتال اضافه کرد، سال جاری ایران و ایتالیا، صد و شصتمین سالگرد روابط دیپلماتیک خود را جشن می گیرند و همکاری های فرهنگی دو کشور به خوبی در جریان است.

رایزن فرهنگی ایران در ایتالیا توضیح داد، مناسبات همه جانبه ایران و ایتالیا به پشتوانه میراث و اشتراک های تاریخی، فرهنگی و تمدن غنی دو کشور، مناسباتی، فرهنگ محور است.

محمدتقی امینی توضیح داد، دیپلماسی فرهنگی ایران در ایتالیا، ارتقاء درک متقابل، با هدف تحکیم صلح و دوستی بین دو ملت و دولت ایران و ایتالیاست.

رایزن فرهنگی ایران در ایتالیا درباره اقدامات فرهنگی در ایتالیا هم گفت، یک کتابخانه تخصصی ایران شناسی در شهر رم ایجاد شده و بیش از 160 عنوان کتاب با هدف معرفی فرهنگ و تمدن ایرانی به مخاطب ایتالیایی ترجمه و منتشر شده است.

محمدتقی امینی گفت، برگزاری منظم دوره های آموزش زبان فارسی، حمایت از کرسی های ایران شناسی در دانشگاه های ایتالیا، نمایشگاه، نمایش فیلم و اجرای موسیقی از دیگر فعالیت های رایزنی فرهنگی ایران در ایتالیا برای تحکیم صلح و دوستی دو کشور است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 12 اردیبهشت 1401 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 1898

به "تور ایتالیا ارزان: اقدامات فرهنگی، محور توسعه مناسبات ایران و ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ایتالیا ارزان: اقدامات فرهنگی، محور توسعه مناسبات ایران و ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید