بهره مندی مردم بخش میان جنگل شهرستان فسا از خدمات جهادی سلامت

به گزارش مجله نیلوفری، دبیر کانون فعالیت های جهادی شهید خضری دانشگاه علوم پزشکی فسا از برگزاری اردوی جهادی با هدف خدمات رسانی به مردم روستای له قربانی سفلی بخش میان جنگل اطلاع داد.

بهره مندی مردم بخش میان جنگل شهرستان فسا از خدمات جهادی سلامت

به گزارش خبرنگار استان های خبرنگاران، میلاد نجابت، دبیر کانون فعالیت های جهادی شهید خضری دانشگاه علوم پزشکی فسا گفت: ویزیت رایگان به وسیله پزشک، انجام تست های غربالگری از قبیل مقدار گیری فشارخون، قند خون و شاخص توده بدنی به همراه آموزش و مشاوره های لازم، انجام مشاوره های مامایی به زنان و مادران باردار، توزیع بروشور و پمفلت های آموزشی مختلف در بین مردم از خدمات ارائه شده در این اردو بوده است.

نجابت اضافه نمود: ارائه آموزش های مختلف به بچه ها شامل آموزش مسواک زدن و آموزش های بهداشتی و اخلاقی و هم چنین اجرای مسابقات مختلف فرهنگی و ورزشی در بین بچه ها و اهدای جوایز به آن ها از دیگر خدمات ارائه شده بود.

وی اعلام کرد: از دیگر اقدامات اجرا شده در این طرح جهادی، می توان به واکسیناسیون افراد واجد شرایط و وارنیش فلوراید بچه ها به همراه بینایی سنجی و مقدار گیری قد و وزن آن ها، اشاره نمود.

دبیر کانون فعالیت های جهادی شهید خضری دانشگاه علوم پزشکی فسا ضمن اشاره به ارائه خدمت به 120 نفر از روستاییان گفت: خدمات ارائه شده پزشک 16مورد، پایش فشارخون 38 مورد، پایش قند خون 29 مورد، پایش شاخص توده بدنی27 مورد، وارنیش فلوراید 27 مورد، بینایی سنجی 25 مورد، واکسیناسیون 20 مورد وخدمات ارائه شده فرهنگی 30 مورد بوده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 دی 1400 بروزرسانی: 8 دی 1400 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 1776

به "بهره مندی مردم بخش میان جنگل شهرستان فسا از خدمات جهادی سلامت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره مندی مردم بخش میان جنگل شهرستان فسا از خدمات جهادی سلامت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید