سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گناباد منصوب شد

به گزارش مجله نیلوفری، بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، در حکمی، رضا احمدی متخصص بیماری های عفونی و عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد را به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گناباد منصوب کرد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گناباد منصوب شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، به نقل از مفدا ، بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، در حکمی، رضا احمدی متخصص بیماری های عفونی و عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد را به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گناباد منصوب کرد که متن این حکم به توضیح زیر است:

خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطاء فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده بعمل آید. در این راستا و باتوجه به تعهد، تخصص و سوابق علمی و اجرائی ارزنده جنابعالی، بموجب این ابلاغ به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گناباد منصوب می شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه نمائید.

امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فساد ستیز و عدالت محور و با استفاده از نیرو های متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر پیروز و موید باشید.

شایان ذکر است، احمدی پیش از این نیز رئیس دانشگاه علوم پزشکی گناباد بوده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 بهمن 1400 بروزرسانی: 7 بهمن 1400 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 1807

به "سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گناباد منصوب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گناباد منصوب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید