دوره اصول دیجیتال مارکتینگ در آذربایجان غربی برگزار می شود

به گزارش مجله نیلوفری، دوره اصول دیجیتال مارکتینگ ویژه صنایع دستی، گردشگری و دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری در ارومیه برگزار می شود .

دوره اصول دیجیتال مارکتینگ در آذربایجان غربی برگزار می شود

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی، مؤسسه نیاوران مدیریت صنعتی آذربایجان غربی با همکاری این اداره کل اقدام به برگزاری اولین دوره اصول دیجیتال مارکتینگ ویژه صنایع دستی، گردشگری و دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری در ارومیه می کند.

در این دوره با بهره گیری از استادان دانشگاه و دانشجویان PHD هوش مصنوعی مفاهیم دیجیتال مارکتینگ، اجزای دیجیتال مارکتینگ، تبلیغات آنلاین، بازاریابی ایمیلی، بازار یابی موتور جستجو، بازاریابی شبکه های اجتماعی و تحلیل وب سایت طی دو روز برای علاقه مندان تشریح خواهد شد .

شرکت در این دوره آزاد است و علاقه مندان میتوانند برای ثبت نام در ارومیه به آدرس جاده کوه سیر، شهرک فنآوری ارومیه ، برج فن آوری، واحد 401 مراجعه کرده و یا با شماره تلفن های 09143408730 - 04433224057 تماس بگیرند.

این دوره در روزهای 24 و 25 آبان ماه سال جاری در محل آمفی تئاتر اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی وگردشگری استان آذربایجان غربی واقع در ارومیه خیابان شهید بهشتی (دانشکده) برگزار خواهد شد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 30 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 205

به "دوره اصول دیجیتال مارکتینگ در آذربایجان غربی برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوره اصول دیجیتال مارکتینگ در آذربایجان غربی برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید