خلیل زاده: من و سیدجلال، چشم بسته یکدیگر را پیدا می کنیم، شکست صنعت نفت از نان شب واجب تر بود

به گزارش مجله نیلوفری، شجاع خلیل زاده مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت که او و سیدجلال حسینی، یکدیگر را با چشم بسته در زمین پیدا می نمایند.

خلیل زاده: من و سیدجلال، چشم بسته یکدیگر را پیدا می کنیم، شکست صنعت نفت از نان شب واجب تر بود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، شجاع خلیل زاده پس از رجحان یک بر صفر تیم فوتبال پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان گفت: به طرفداران تیم که در روزی غیرتعطیل به استادیوم آمدند و از ما حمایت کردند، خسته نباشید می گویم. خدا را شکر توانستیم با ارائه یک بازی منطقی، سه امتیاز بگیریم که این از نان شب واجب تر بود. به صنعت نفت هم تبریک می گویم که ضدفوتبال بازی نکرد و فوتبال خوبی ارائه کرد. امیدوارم در آینده پیروز باشند.

وی درباره دربی 90 که روز یکشنبه هفته آینده برگزار می گردد، توضیح داد: شرایط دربی با بازی های معمولی فرق می نماید و برای این مسابقه مهم نیست تیم ها کجای جدول هستند. استقلال تیمی بزرگ و پرهوادار است و بازی سختی مقابل این تیم خواهیم داشت. امیدوارم سه امتیاز از این مسابقه کسب کنیم.

مدافع تیم پرسپولیس در خصوص غیبت سیدجلال حسینی در ترکیب این تیم گفت: سیدجلال بزرگ و کاپیتان ماست و سه سال است که کنارش بازی می کنم. این موضوع کمی سخت است، چون ما چشم بسته یکدیگر را پیدا می کنیم. کنعانی زادگان هم بازیکن تیم ملی است و خدا را شکر که امروز گل زد. البته زمان می برد تا با هم هماهنگ شویم. امیدوارم در بازی های بعد هر کسی که بازی کرد، پیروز باشد.

خلیل زاده درباره عدم دعوتش به تیم ملی ایران گفت: پرسپولیس تیم بزرگی است و کمتر از تیم ملی نیست. کوشش می کنم بهترین عملکرد را در پرسپولیس ارائه کنم و برای تیم ملی هم آرزوی پیروزیت می کنم. دعوتم به تیم ملی به سرمربی این تیم بستگی دارد و برای رسیدن به این هدف، تمام کوششم را می کنم.

وی در خصوص اجرای قانون 90 به 10 در دربی 90 بیان نمود: اگر این قانون اجرا گردد، بهتر است، چون زیبایی فوتبال به همین چیزهاست. امیدوارم هر چه صلاح است، رخ دهد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 333

به "خلیل زاده: من و سیدجلال، چشم بسته یکدیگر را پیدا می کنیم، شکست صنعت نفت از نان شب واجب تر بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خلیل زاده: من و سیدجلال، چشم بسته یکدیگر را پیدا می کنیم، شکست صنعت نفت از نان شب واجب تر بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید