استقلال یا پرسپولیس؛ کدام یک قهرمان نیم فصل می گردد؟

به گزارش مجله نیلوفری، در فاصله سه هفته مانده به انتها نیم فصل لیگ برتر فوتبال ایران، استقلال با 28 امتیاز صدرنشین است و پرسپولیس با سه امتیاز اختلاف در جایگاه دوم قرار گرفته است.

استقلال یا پرسپولیس؛ کدام یک قهرمان نیم فصل می گردد؟

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، سپاهان هم اگر چه چهار به علاوه یک شکست را در کارنامه دارد اما به لطف امتیازاتی که در سایر رقابت ها به دست آورده با 22 امتیاز در رتبه سوم ایستاده است. با این حساب رقابت بر سر قهرمانی نیم فصل میان دو رقیب سنتی جریان خواهد داشت. به خصوص اگر کمیته استیناف رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال را نقض نموده و آن دو امتیاز استقلال و سه امتیاز سپاهان را برگرداند آنگاه شاهد رقابتی تنگاتنگی میان آبی ها و قرمز های تهرانی و البته گل گهر سیرجان خواهیم بود.

استقلال مقابل فولاد به لطف خلاقیت فردی مهدی مهدی پور به گل رسید و در سایر دقایق، بازی بیشتر گره خورده بود. شاگردان مجیدی در خط دفاعی و تا حدودی میانی عملکرد بسیار خوبی داشته و با تنها دو گل خورده برترین آمار دفاعی تاریخ لیگ برتر تا هفته دوازدهم را به خود اختصاص داده اند اما به نظر می رسد آنها همچنان در فاز هجومی با مسائل عدیده ای روبرو هستند.

تیمی که فصل پیش با مثلث هجومی قائدی، دیاباته و مطهری خطرناک ترین خط حمله لیگ را در اختیار داشت، حالا با کوچ دو بازیکن نخست و نیمکت نشینی سومی دل به گلزنی نفراتی همانند رودی ژستد و آرمان رمضانی بسته است. مهاجمانی که زیاد گل نمی زنند و همین امر نگرانی هایی را برای هفته های پیش رو به وجود آورده است.

در آن سو پرسپولیس با گذر از هفته های پرفراز و نشیب ابتدایی دوباره روی ریل موفقیت قرار گرفته و مزد ثبات خود را برابر سپاهان گرفت. شاگردان گل محمدی رفته رفته به آن تمرکز دلخواه و هارمونی لازم رسیده و نظم خاصی در عملکرد تیمی شان ایجاد شده است.

آنها حالا در یک قدمی صدر جدول تهدیدی جدی برای قهرمانی نیم فصل آبی پوشان محسوب می شوند. رقابتی جدی و نفس گیر را بین دو حریف و رقیب همیشگی فوتبال ایران شاهد هستیم.

طرفداری

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 فروردین 1401 بروزرسانی: 20 فروردین 1401 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 1874

به "استقلال یا پرسپولیس؛ کدام یک قهرمان نیم فصل می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال یا پرسپولیس؛ کدام یک قهرمان نیم فصل می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید