خبر خوش بازیگر نون خ برای هواداران این سریال

به گزارش مجله نیلوفری، کاظم نوربخش درباره کاراکتر سلمان در سریال نون. خ گفت: سلمان کاراکتر بسیار شیرینی است، خودش را عقل کل می داند و همواره از کتاب خواندن و باسواد بودن خود می گوید، اما همچنان خانواده نورالدین خانزاده وی را قبول ندارند، زیرا همواره مثل خروس بی محل است.

خبر خوش بازیگر نون خ برای هواداران این سریال

به گزارش میزان، بازیگر سریال نون. خ پیرامون همکاری با سعید آقاخانی افزود: لحظه به لحظه همکاری با سعید آقاخانی درس است، این تجربه برای من یک تجربه بی نظیر و عالی است، به شدت از حضور در این سریال لذت می برم، وی کارگردان خاصی است، من تا به حال ندیده ام کارگردانی تجربه چهل سال هنرش را به راحتی در اختیار بازیگر قرار دهد. وی در راهنمایی بازیگران به خوبی عمل نموده و سر سکانس ها وسواس بسیار زیادی دارد، اگر از یک سکانس راضی نباشد محال است که آن را قبول کند.

وی درباره احتمال موفقیت فصل سوم سریال نون. خ افزود: خوشبختانه فصل اول و دوم سریال نون. خ با استقبال بی نظیری روبه رو شد، اما من به تمام مخاطبان قول می دهم که فصل سوم این سریال شاهکار بوده و به قول معروف می ترکاند. من مطمئنم که مردم و مخاطبان در فصل سوم بی نهایت خواهند خندید.

این بازیگر تلویزیون درباره فعالیت در دوران کرونا افزود: واقعا شرایط بازی در دوران کرونا سخت بود، ما برای دوری از بیماری کرونا ماسک می زنیم و تمام پروتکل ها رعایت می شوند، اما باور کنید که گا ها خود ماسک زدن هم مصیبتی عظیم بوده و تحملش سخت می گردد.

نوربخش درباره تاثیر سریال های بومی در ارتقا فرهنگ کشور تاکید نمود: همه بازیگران نون. خ کشف سعید آقاخانی هستند، شخصا سال ها در تئاتر بازی کردم و اولین بار است که توسط یک کارگردان عظیم دیده شده ام، ساخت آثاری مثل نون. خ امکان شکوفایی و دیده شدن را برای بازیگرانی که مدت ها تئاتر کار نموده و دیده نشده اند را فراهم می آورد. سعید آقاخانی باعث شد تا بتوانیم بالاخره خودمان را نشان بدهیم.

منبع: فرارو
انتشار: 6 اسفند 1399 بروزرسانی: 6 اسفند 1399 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 1322

به "خبر خوش بازیگر نون خ برای هواداران این سریال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبر خوش بازیگر نون خ برای هواداران این سریال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید