خبرنگاران انفجار گاز در اهواز باز هم حادثه ساز شد

به گزارش مجله نیلوفری، اهواز-خبرنگاران- رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: انفجار گاز باعث تخریب یک منزل مسکونی و مصدوم شدن چهار نفر از اعضای یک خانواده در اهواز شد.

خبرنگاران انفجار گاز در اهواز باز هم حادثه ساز شد

ابراهیم قنبری شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران با اشاره به اینکه این حادثه در ساعت 9:30 دقیقه صبح امروز رخ داد بیان نمود: انفجار گاز در خیابان هشت منطقه ملاشیه اهواز رخ داد و در پی آن چهار عضو یک خانواده مصدوم شدند.

وی با بیان اینکه مصدومان این حادثه توسط نیروهای آتش نشانی از زیر آوار خارج شدند اضافه نمود: پدر و مادر این خانواده به بیمارستان سوانح و سوختگی اهواز منتقل شدند و 2 فرزند آن ها به صورت سرپایی در محل درمان شدند.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در مورد علت وقوع این حادثه گفت: شیر گاز پیک نیک از شب گذشته در خانه محل حادثه باز مانده بود که با رسیدن به مرز انفجار صبح امروز بر اثر یک جرقه باعث تخریب خانه شد.

طبق اعلام سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از ابتدای سال جاری تا کانون 14 مورد انفجار گاز شهری در اهواز اتفاق افتاده است و 6 نفر در این حوادث جان خود را از دست داده اند.

منبع: ایرنا
انتشار: 7 اسفند 1399 بروزرسانی: 7 اسفند 1399 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 1323

به "خبرنگاران انفجار گاز در اهواز باز هم حادثه ساز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران انفجار گاز در اهواز باز هم حادثه ساز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید