خبرنگاران استانداردسازی مخازن صندلی های سی ان جی کرمانشاه شروع شد

به گزارش مجله نیلوفری، کرمانشاه- خبرنگاران- مدیرکل استاندارد کرمانشاه با اشاره به شروع فعالیت اولین آزمایشگاه همکار استاندارد در زمینه آزمون دوره ای مخازن صندلی های سی ان جی در کرمانشاه گفت: آزمایشگاه فرهاد صنعت بیستون به عنوان اولین آزمایشگاه استان پیروز به اخذ گواهینامه در این زمینه شده است.

خبرنگاران استانداردسازی مخازن صندلی های سی ان جی کرمانشاه شروع شد

محمودرضا نیازی روز چهارشنبه به خبرنگار خبرنگاران اضافه کرد: سیلندرهای ذخیره گاز سی ان جی با توجه به خواص شیمیایی گاز موجود در آنها و تحت فشار قرار دریافت مکرر، به مرور زمان دچار خوردگی می شوند لذا به منظور کنترل و بازرسی دوره ای سیلندرهای نصب شده روی خودروهای گازسوز و مخازن سی ان جی، صندلی های عرضه این سوخت از الزامات پراهمیت استاندارد می باشد.

وی با اشاره به اینکه این اولین آزمایشگاه استان است که پیروز به اخذ گواهینامه تایید صلاحیت مطابق استاندارد ISO/IEC 17025 در زمینه آزمون دوره ای مخازن فولادی بدون درز از مرکز ملی تایید صلاحیت ایران شده است، توضیح داد: در این آزمایشگاه تست هیدرو استاتیک مخازن ذخیره گاز صندلی های عرضه سوخت سی ان جی براساس استاندارد ملی ایران به شماره 6792 در حال اجرا است.

وی گفت: در واقع انجام آزمون های دوره ای باعث افزایش ضریب ایمنی و جلوگیری از حوادث ناگهانی یا انفجار در مخازن سی ان جی صندلی ها می گردد.

نیازی یادآور شد: این آزمایشگاه علاوه بر ارایه خدمات به صندلی های عرضه سوخت سی ان جی استان کرمانشاه، قادر است به استان های غربی از جمله ایلام، همدان و کردستان نیز خدمات ارایه نماید.

76 صندلی سی ان جی در استان 2 میلیون نفری کرمانشاه فعال است.

منبع: ایرنا
انتشار: 4 اسفند 1399 بروزرسانی: 4 اسفند 1399 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 1317

به "خبرنگاران استانداردسازی مخازن صندلی های سی ان جی کرمانشاه شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران استانداردسازی مخازن صندلی های سی ان جی کرمانشاه شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید