جایز نیست اداره کل ورزش خوزستان پول ما را بردارد

به گزارش مجله نیلوفری، خبرنگاران/خوزستان مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با اشاره به واریز مبلغی از سوی وزارت نفت به حساب اداره کل ورزش و جوانان خوزستان، گفت: جایز نیست که اداره کل ورزش و جوانان حتی هزار تومان از پول تیم های نفتی خوزستان را بردارد زیرا تیم های لیگ رجحان دغدغه های زیادی دارند.

جایز نیست اداره کل ورزش خوزستان پول ما را بردارد

حمیدرضا عبداللهی در گفت و گو با خبرنگاران، اظهارکرد: یکی از دلایلی که اکنون در اردوی تهران هستیم و از همین جا به اراک می رویم تا در بازی هفته پنجم به مصاف آلومینیوم این تیم برویم، نبود زمین تمرینی در مسجدسلیمان است. همچنین علی رغم این که آقای شجاعی سرپرست باشگاه و فرماندار شهرستان خیلی پیگیر هستند تا دغدغه های تیم برطرف شوند و آقای کمالوند نیز دغدغه نداشته باشد اما هنوز مسائل بزرگی وجود دارد و بازیکنان هنوز پول دریافت نکرده اند، در صورتی که وزارت نفت بودجه ای را برای تیم های نفتی خوزستان به حساب اداره کل ورزش و جوانان استان واریز کرده است.

وی اضافه نمود: طبق آنچه من خبر دارم هنوز اداره کل ورزش و جوانان این پول را به حساب باشگاه واریز نکرده است و حتی حرف و حدیث هم وجود دارد که اداره کل ورزش خوزستان می خواهد بخشی از این پول را به حساب باشگاه واریز نکند که اگر این کار صورت بگیرد، خیلی بد می شود. تا امروز تلاش کرده ایم، بازیکنان را به صورتی به زمین بفرستیم که واکنشی نسبت به مسائل نداشته باشند و تا این لحظه هیچ کسی از بازیکنان ما بابت این که پولی دریافت نکرده اند، اعتراضی نشنیده اند.

مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: قرار بود این مشکل حل شود ولی تا به امروز حل نشده است و امیدوارم این مشکل تا فردا حل شود زیرا زمان زیادی تا بازی با اراک نمانده است و از نظر روحی روانی به شارژ مالی بازیکنان نیاز داریم. ضمن این که پرداختی به بازیکنان جزو تعهدات باشگاه است.

وی اضافه نمود: به هر حال باتوجه به این که وزارت نفت به تیم های نفتی کمک کرده است، جایز نیست که اداره کل ورزش و جوانان حتی هزار تومان از پول تیم های نفتی خوزستان را بردارد زیرا تیم های لیگ برتری دغدغه های زیادی دارند و همین تیم ها می توانند برای شهرهای خود شادی و شعف به ارمغان بیاورند. امیدوارم پول تیم های نفتی به صورت کامل به حساب باشگاه ها واریز شود.

عبداللهی همچنین گفت: دو سه بازیکن تازه جذب شده اند و در پی ارتقا سطح فنی مان هستیم. از نظر بدنی عقب بودیم که تلاش کردیم، چند درصدی روی این بخش کار کنیم و امیداوریم که کم کم بازیکنان مان را به مرز آمادگی برسانیم. با یک شیب ملایم در حال حرکت به سمت بالا هستیم و امیدواریم که بازیکنان با تمام وجود در تمرینات حاضر شوند. البته در کارمان نوسان داریم که طبیعی است و امیدوارم برطرف شوند و با یک نمودار تعیین رو به بالا حرکت کنیم.

وی در پایان نیز خاطر نشان کرد: تیم توانمندی داریم و حتی می توانیم در جدول تک رقمی شویم اما همه چیز در یک تیم کار فنی نیست و در کنار این موضوع یکسری امکانات و مسائل مالی مطرح است و همه باید مهیا باشند تا یک تیم به موفقیت برسد. بُعد فنی را ما می توانیم درست کنیم اما از نظر مدیریتی شاید نیازمند یک ساختار قوی باشیم. البته الان همه پای کار هستند و اگر به همین فرایند ادامه دهند، فکر می کنم نفت از نظر فنی نیز روزهای خیلی خوبی خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 دی 1400 بروزرسانی: 10 دی 1400 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 1778

به "جایز نیست اداره کل ورزش خوزستان پول ما را بردارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جایز نیست اداره کل ورزش خوزستان پول ما را بردارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید