توجه به خواسته های مشتریان بسیار مهم و حیاتی است

به گزارش مجله نیلوفری، دکتربهزاد شیری مدیرعامل پست بانک ایران در چهارمین جلسه هیأت عامل این بانک گفت: توجه به خواسته های مشتریان و همسویی با ترجیحات آنها، برای جذب و نگهداری مشتریان وفادار بسیار مهم وحیاتی است.

توجه به خواسته های مشتریان بسیار مهم و حیاتی است

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران ، وی در چهارمین جلسه هیأت عامل این بانک، با قدردانی از نظرسنجی صورت گرفته در زمینه خدمات بانکداری دیجیتالی با تأکید بر گسترش بانکداری دیجیتالی در سطح روستاها و مناطق کم برخوردار به عنوان عظیم ترین بانکداری خرد کشور گفت: راهبرد ما باید توسعه دسترسی به ابزارهای الکترونیکی به ویژه در مناطق روستایی و کم برخوردار برای ارائه خدمات آنلاین و غیرحضوری به مشتریان باشد. در ادامه، شیری بر ضرورت استمرار نظرسنجی های استاندارد از خدمات ارائه شده به مشتریان با همکاری ادارات کل روابط عمومی و بازاریابی و همچنین مدیریت شعب استان ها و مناطق تهران تأکید کرد.

مدیرعامل پست بانک ایران توضیح داد: 80 درصد بانکداری الکترونیکی متمرکز بر دستگاه های خودپرداز است که البته مشتریان تمایل به استفاده از ابزارهای در دسترس تر از قبیل همراه بانک و اینترنت بانک نیز دارند که باید ارائه خدمات به وسیله درگاه های نوین تقویت گردد.

در این نشست، مهندس بهمنی عضو هیأت مدیره، سید اصغر جلیلی نیا معاون اقتصادی و سرمایه گذاری، مهدی عسکری زاده معاون توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی و سید رحمان حسین پور رئیس اداره کل روابط در مورد قرارداد پشتیبانی خودپردازهای باجه های بانکی، پیاده سازی سامانه پیچک، دستورالعمل فروش اموال تملیکی و گزارش نظرسنجی در زمینه خدمات بانکداری دیجیتال توضیحات لازم را ارائه کردند.

->

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 4 اسفند 1399 بروزرسانی: 4 اسفند 1399 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 1316

به "توجه به خواسته های مشتریان بسیار مهم و حیاتی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توجه به خواسته های مشتریان بسیار مهم و حیاتی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید