ترامپ به اینستاگرام بازگشت با عکس های عجیب

به گزارش مجله نیلوفری، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق ایالات متحده که سال گذشته میلادی از مجموعه کارت های NFT خود رونمایی نموده بود، اکنون دومین مجموعه از کارت های NFT خود را معرفی نموده است. بعلاوه ترا مپ برای معرفی کارت های خود، برای اولین بار در 2 سال گذشته از اینستاگرام استفاده نموده.

ترامپ به اینستاگرام بازگشت با عکس های عجیب

دومین مجموعه از کارت های NFT ترامپ شامل 47 هزار NFT می گردد که هر کدام از آن ها با قیمت 99 دلار به فروش می رسند.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق ایالات متحده که سال گذشته میلادی از مجموعه کارت های NFT خود رونمایی نموده بود، اکنون دومین مجموعه از کارت های NFT خود را معرفی نموده است. بعلاوه ترا مپ برای معرفی کارت های خود، برای اولین بار در 2 سال گذشته از اینستاگرام استفاده نموده.

دومین مجموعه از کارت های دیجیتال ترامپ درمجموع شامل 47 هزار NFT می گردد (2000 مورد بیشتر از سری اول) که هر کدام از آن ها با قیمت 99 دلار به فروش می رسند. مجموعه اول نیز با همین قیمت معرفی شده بود. در کارت های نو نیز ترا مپ را در شخصیت ها و نقش های مختلفی می بینیم.

ترامپ در شبکه اجتماعی Truth Social خود ضمن معرفی مجموعه نو در پی کنندگانش، گفت که پس از موفقیت بزرگ مجموعه اول، اکنون میخواهد تا موارد نوی را در دسترس کلکسیونر ها قرار دهد.

تمام کارت های NFT که ترامپ سال گذشته معرفی نموده بود، در کمتر از یک روز به ارزش 4.5 میلیون دلار فروخته شدند. باید دید فروش مجموعه دوم چگونه پیش خواهد رفت.

بازگشت دوباره ترامپ به اینستاگرام

نکته قابل توجه دیگر اینکه NFT ها باعث شدند تا ترامپ یک بار دیگر در اینستاگرام حضور پیدا نموده و برای اولین بار پس از 5 ژانویه 2021، پست نوی منتشر کند. رئیس جمهور سابق آمریکا چهار پست نو منتشر نموده است که تمام آن ها به مجموعه NFT نو مربوط می شوند. او در یکی از این پست ها، تصویری از خودش را به نمایش گذاشته (تصویر بالا) است که در آن ناقوس آزادی را در دست دارد و پشت سرش پرچم ایالات متحده دیده می گردد.

متا در بهمن ماه سال گذشته حساب های دونالد ترامپ در اینستاگرام و فیسبوک را فعال کرد. این شرکت نیز مانند توییتر و سرویس های دیگر، حساب ترا مپ در پلتفرم های خود را در ژانویه 2021، پس از تمجید از شرکت کنندگان در شورش کنگره مسدود کرد؛ بنابراین تر امپ 2 ماه بعد از فعال سازی مجدد حساب اینستاگرام خود، از آن برای تبلیغ NFT های خود استفاده نموده است.

منبع: دیجیاتو

منبع: فرادید
انتشار: 30 فروردین 1402 بروزرسانی: 30 فروردین 1402 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 2101

به "ترامپ به اینستاگرام بازگشت با عکس های عجیب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ به اینستاگرام بازگشت با عکس های عجیب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید