رجحان جو بایدن نسبت به ترامپ در نظرسنجی اخیر فلوریدا

به گزارش مجله نیلوفری، آخرین نظرسنجی ای که در ایالت فلوریدا اجرا شده، حاکی از رجحان بایدن نسبت به ترامپ، رقیب جمهوری خواه خود است.

رجحان جو بایدن نسبت به ترامپ در نظرسنجی اخیر فلوریدا

به گزارش به نقل از هیل، براساس تازه ترین نظرسنجی در ایالت فلوریدا، جو بایدن نسبت به رقیب خود یعنی دونالد ترامپ رجحان پیدا نموده، هرچند که این رجحان جزئی گزارش شده است.

در نظرسنجی اخیری که فاکس نیوز آن را در ایالت فلوریدا انجام داده، 46 درصد از مردم این ایالت حمایت خود را از بایدن نامزد دموکرات ها اعلام کردند، و در نقطه مقابل 43 درصد هم حمایت خود را از ترامپ اعلام نموده اند. 12 درصد از مردم فلوریدا هم گفته اند که هنوز در این باره تصمیم نگرفته اند.

در مقایسه با انتخابات ریاست جمهوری قبلی جایی که ترامپ و کلینتون با هم رقابت کردند، ترامپ وضع بدتری در فلوریدا دارد. 47 درصد از رای دهندگان نظرسنجی فلوریدا گفتند که از عملکرد ترامپ در رابطه با اوضاع شغل و کار رضایت ندارند.

همزمان با شیوع ویروس کرونا در آمریکا و ضربه بی سابقه به اقتصاد این کشور، جمهوری خواستار نسبت به انتخابات آینده ریاست جمهوری بسیار نگران هستند. ترامپ تمایل زیادی به بازگشایی اقتصاد آمریکا دارد، اما کارشناسان این اقدام را آن هم در شرایط فعلی خطرناک توصیف کردند. بایدن ترامپ را متهم نموده که میخواهد انتخابات نوامبر امسال ریاست جمهوری را به تعویق بیاندازد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 29 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 850

به "رجحان جو بایدن نسبت به ترامپ در نظرسنجی اخیر فلوریدا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رجحان جو بایدن نسبت به ترامپ در نظرسنجی اخیر فلوریدا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید