انتقاد سندرز از خرج کلان آمریکا برای جنگ های بی پایان

به گزارش مجله نیلوفری، خبرنگاران : برنی سندرز با انتقاد از به تاخیر افتادن تصویب بسته کمک مالی کرونا توسط ترامپ گفت: آمریکا نیازی به صرف 6 تریلیون دلار در جنگ های بی پایان ندارد.

انتقاد سندرز از خرج کلان آمریکا برای جنگ های بی پایان

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، سناتور دمکرات آمریکا بامداد سه شنبه در پیام توییتری نوشت: بگذارید شفاف باشیم، شرکت های بزرگ یک درصدی در آمریکا نیازی به تخفیف مالیاتی یک تریلیون دلاری ندارند و آمریکا نیز نیازی به هزینه 6 تریلیون دلار در جنگ های بی پایان ندارد.

به نوشته سندرز، طبقه میلیاردرها نباید مالیاتی کمتر از 90 درصد جامعه آمریکا بپردازند. این در حالی است که طبقه کارگر کشور نیازمند چک دو هزار دلاری برای ادامه بقاء خود هستند.

سندرز در ادامه تاکید کرد که ترامپ باید با همکاری میچ مک کانل و دوستان جمهوری خواهش در مجلس سنا بسته کمک مالی دو هزار دلاری به طیقه کارگر را تصویب کند.

رییس جمهوری آمریکا که پیشتر مصوبه 900 میلیارد دلاری کنگره برای حمایت از خانواده های آمریکایی در شرایط کرونایی را نپذیرفته بود، پایان تسلیم شد اما از کنگره خواست درباره تقلب در انتخابات تحقیق کند.

دونالد ترامپ، شامگاه یکشنبه مصوبه دو حزبی کنگره آمریکا را امضا کرد تا به موجب آن هم از تعطیلی دولت جلوگیری شده باشد و هم به هر نفر از آمریکایی ها، 600 دلار پرداخت شود.

در بیانیه مطبوعاتی ترامپ که در تارنمای کاخ سفید منتشر شده آمده است: من به عنوان رئیس جمهوری به کنگره گفته ام که می خواهم هزینه های بی فایده کمتری داشته باشم و پول بیشتری در اختیار مردم آمریکا در قالب چک های 2 هزار دلاری برای هر بزرگسال و 600 دلار برای هر کودک قرار دهم.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 18 بهمن 1399 بروزرسانی: 18 بهمن 1399 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 1287

به "انتقاد سندرز از خرج کلان آمریکا برای جنگ های بی پایان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد سندرز از خرج کلان آمریکا برای جنگ های بی پایان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید