بازسازی خانه: بازسازی بازی خانه مردگان فروردین منتشر می گردد؛ تریلر تازه آن را ببینید

به گزارش مجله نیلوفری، بازی The House of the Dead: Remake پس از معرفی در سال گذشته برای کنسول نینتندو سوییچ، در سکوت خبری فرو رفته بود. حال این اثر به تازگی تریلر جدیدی دریافت نموده و تاریخ انتشار آن نیز معین شده است.

بازسازی خانه: بازسازی بازی خانه مردگان فروردین منتشر می گردد؛ تریلر تازه آن را ببینید

جهت دریافت خدمات بازسازی خانه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

این بازسازی که به وسیله استودیوی مگاپیکسل توسعه داده شده، اثر تیراندازی و کلاسیک کمپانی سگا را با جلوه ها و کنترل های بهبودیافته در عین حفظ هسته اصلی بازی، قرار است بدست علاقه مندان بسپارد. خانه مردگان در واقع یک بازی آرکید بود که به وسیله سگا ساخته شد و در آن بازیکن در یک عمارت مملو از زامبی ها و سایر تهدیدات قرار می گرفت. این اثر ابتدا در سال 1996 برای دستگاه های آرکید منتشر شد و در ادامه روی کنسول سگا سترن نیز در اختیار بازیکنان نهاده شد. در سال 2019، ناشر بازی یعنی Forever Entertainment اظهار داشت که در حال کار روی بازسازی بازی و بعلاوه دنباله آن است.

لازم به ذکر است که این بازسازی همراه با پشتیبانی از دو بازیکن به صورت لوکال، چندین انتها و اچیومنت نیز عرضه خواهد شد. حالت محبوب فتو مود و یک حالت بازی نو که در آن بازیکنان با انبوهی از زامبی ها مقابله می نمایند، در کنار سلاح های نو نیز در آن گنجانده شده اند. بعلاوه بخش گالری نیز وجود دارد که در آن بازیکنان می توانند نگاه دقیق تری به دشمنان و باس هایی که در طول بازی با آن ها روبرو می شوند، داشته باشند.

طبق گزارش ها، مگاپیکسل بازی را روی موتور بازی سازی یونیتی توسعه داده است. لازم به ذکر است که این شرکت برای بازسازی بازی کلاسیک Panzer Dragoon نیز از آن استفاده کرد و با به خوبی با آن آشنا است. از طرفی در حالی که تصور می شد این بازسازی، اثری عالی برای نشان دادن پتانسیل های کنسول نینتندو سوییچ است، به نظر می رسد که مگاپیکسل برای این پروژه خاص اهداف بیشتری در سر دارد زیرا بازی برای گوگل استیدیا نیز فهرست شده است. اگر بازی برای این سرویس ابری منتشر گردد، به احتمال بسیار بالا روی رایانه های شخصی نیز عرضه خواهد شد. با این حال سوال اصلی این است که بازی با توجه به عرضه احتمالی روی پلتفرم های ذکر شده، روی کنسول های پلی استیشن و ایکس باکس نیز در دسترس قرار خواهد گرفت یا خیر.

بازسازی The House of the Dead در تاریخ 7 آوریل 2022 (18 فروردین 1401) برای نینتندو سوییچ عرضه می گردد و 24.99 یورو قیمت خواهد داشت. لازم به ذکر است که پیش خرید بازی از 31 مارس (11 فروردین) شروع می گردد، بنابراین منتظر جزئیات بیشتر از گیم پلی بازی در هفته های آینده باشید. در ادامه می توانید تریلر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 18 فروردین 1401 بروزرسانی: 18 فروردین 1401 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 1871

به "بازسازی خانه: بازسازی بازی خانه مردگان فروردین منتشر می گردد؛ تریلر تازه آن را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی خانه: بازسازی بازی خانه مردگان فروردین منتشر می گردد؛ تریلر تازه آن را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید