اتحادیه اروپا: عمیقاً از تصمیم آمریکا برای قطع یاری به سازمان بهداشت جهانی متأسفیم

به گزارش مجله نیلوفری، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا چهارشنبه عمیقاً از اقدام دولت آمریکا در قطع حمایت اقتصادی از سازمان بهداشت جهانی ابراز تأسف کرد.

اتحادیه اروپا: عمیقاً از تصمیم آمریکا برای قطع یاری به سازمان بهداشت جهانی متأسفیم

با ما سفر کنید و با تور ترکیبیی اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، اتحادیه اروپا هم امروز چهارشنبه با موج محکومیت های سراسری علیه اقدام دولت آمریکا در قطع یاری های اقتصادی به سازمان بهداشت جهانی در بحبوحه شیوع کرونا همراه شد.

جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا از تصمیم دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا برای قطع بودجه این سازمان بین المللی ابراز تأسف کرد و آن را غیرقابل توجیه توصیف کرد.

بورل در توئیتر نوشت: عمیقاً از تصمیم آمریکا برای تعلیق یاری اقتصادی به سازمان بهداشت جهانی ابراز تأسف می کنم. هیچ دلیلی برای توجیه این اقدام در برهه ای که کوشش های آنها بیش از هر زمان دیگر مورد احتیاج است وجود ندارد.

در حالی که بیشتر کشورهای جهان درگیر مبارزه با بیماری همه گیر کووید-19 هستند رئیس جمهور آمریکا بامداد چهارشنبه اظهار داشت دستور توقف یاری های آمریکا به سازمان بهداشت جهانی را صادر نموده است.

رئیس جمهور آمریکا در حالی که خود از سوی گروه های مختلف در کشورش به نادیده دریافت اطلاعات اولیه درباره شیوع در بیانیه بامداد چهارشنبه سازمان جهانی بهداشت را به سوءمدیریت و پنهان کاری در بحران ناشی از شیوع کرونا متهم کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 824

به "اتحادیه اروپا: عمیقاً از تصمیم آمریکا برای قطع یاری به سازمان بهداشت جهانی متأسفیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتحادیه اروپا: عمیقاً از تصمیم آمریکا برای قطع یاری به سازمان بهداشت جهانی متأسفیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید