قیمت تور عمان: امضای چند سند همکاری میان ایران و عمان

به گزارش مجله نیلوفری، مدیرکل دفتر عربی و آفریقایی سازمان توسعه تجارت ایران گفت: کمیسیون مشترک ایران و عمان در مذاکرات روز نخست در زمینه های مختلف به تفاهم دست یافتند که انتظار می رود در اختتامیه شاهد امضای چند سند همکاری باشیم.

قیمت تور عمان: امضای چند سند همکاری میان ایران و عمان

با قیمت تور عمان از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط عمان آشنا شوید.

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، فرزاد پیلتن گفت: نوزدهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری های جمهوری اسلامی ایران و سلطنت عمان روز های 19 و 20 بهمن ماه در مسقط به ریاست وزیر صنعت، معدن و تجارت کشورمان و وزیر صنعت، تجارت و توسعه سرمایه گذاری عمان در حال برگزاری است.

وی در مورد مذاکرات صورت گرفته، توضیح داد: در روز اول این کمیسیون مشترک، هیات های مقدماتی و کارشناسی دو طرف مذاکرات خود را در بخش های مختلف از جمله مالی، تجاری، بانکی، حمل و نقل، انرژی، بهداشت، درمان و کشاورزی شروع کردند.

مدیرکل دفتر عربی و آفریقایی سازمان توسعه تجارت ایران با بیان اینکه این مذاکرات در قالب پنج کمیته کارشناسی صورت گرفته است، ادامه داد: طرفین در زمینه های مختلف به تفاهم هایی دست یافتند که قرار است در روز دوم این اجلاس، مذاکرات در بخش های دیگری از جمله فرهنگی، آموزشی، علمی و فناوری تداوم یابد.

پیلتن گفت: مقرر شده که در این اجلاس، علاوه بر صورتجلسه کمیسیون مشترک دو کشور، چند سند دیگر در حوزه های استاندارد، گمرکی، کشاورزی و ورزشی نیز مورد آنالیز قرار بگیرد. انتظار می رود در اختتامیه کمیسیون مشترک شاهد امضای چند سند همکاری میان جمهوری اسلامی ایران و عمان باشیم.

وی در مورد ملاقات هایی که وزیر صمت در این سفر دارد، توضیح داد: در خلال سفر به عمان و برگزاری کمیسیون مشترک دو کشور با بخش خصوصی و مقامات سیاسی، مالی سلطنت عمان از جمله وزیر تجارت، صنعت و توسعه سرمایه گذاری، وزیر بهداشت، وزیر مالیه، امور خارجه، انرژی و معادن و بعلاوه وزیر حمل و نقل، ارتباطات و فناوری اطلاعات عمان و رییس منطقه ها آزاد و ویژه مالی عمان ملاقات و تبادل نظر خواهند کرد که در این ملاقات ها آخرین شرایط روابط مالی و تجاری دو کشور مورد آنالیز قرار می گیرد.

مدیرکل دفتر عربی و آفریقایی سازمان توسعه تجارت ایران در مورد حضور بخش خصوصی در تیم اعزامی، تاکید نمود: در ترکیب هیات اعزامی جمهوری اسلامی ایران به عمان، شامل عده ای از بخش خصوصی کشور در حوزه های مختلفی که علاقمند به سرمایه گذاری مشترک با طرف های عمانی هستند، نیز حضور دارند و مذاکراتی را در اتاق بازرگانی عمان انجام داده و زمینه های همکاری های متقابل را مورد آنالیز و توافق قرار می دهند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 خرداد 1401 بروزرسانی: 14 خرداد 1401 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 1922

به "قیمت تور عمان: امضای چند سند همکاری میان ایران و عمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت تور عمان: امضای چند سند همکاری میان ایران و عمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید