احداث 100 زمین فوتبال چمن مصنوعی در نقاط مختلف استان مرکزی

به گزارش مجله نیلوفری، به گزارش خبرنگاران، سید علی آقازاده روز پنجشنبه در نشست سمن ها و هیأت های ورزشی استان مرکزی با وزیر ورزش و جوانان در خمین، گفت: در سفر یک روزه وزیر ورزش و جوانان به استان مرکزی، طی مذاکره صورت گرفته مقرر شد تفاهم نامه ای به منظور احداث یکصد زمین مینی فوتبال با چمن مصنوعی با مشارکت وزارت ورزش و جوانان در استان مرکزی منعقد گردد.

احداث 100 زمین فوتبال چمن مصنوعی در نقاط مختلف استان مرکزی

استاندار مرکزی اضافه کرد: براساس این تفاهم نامه قرار شد عملیات احداث یکصد زمین مینی فوتبال با چمن مصنوعی از ابتدای سال 98 شروع شده و این 100 پروژه به مدت دو سال به بهره برداری برسد.

آقازاده اعلام نمود: این زمین های ورزشی مشارکتی عمدتاً در روستاهای پرجمعیت نقاط مختلف استان مرکزی احداث می گردد.

استاندار مرکزی بیان داشت: وزیر ورزش و جوانان این قول مشارکت را در شرایطی که محدودیت های منابع اقتصادی وجود دارد اعلام نموده، آن هم به دلیل اینکه استان مرکزی را یکی از استان های خاص و ویژه در حوزه ورزش می بیند.

آقازاده در خصوص راه اندازی خانه جوان هم گفت: در سال 98 برای ایجاد خانه جوان در شهرهای استان پیگیری های لازم صورت می گیرد. هم اکنون در اراک خانه جوانان راه اندازی شده و فعال است. در ساوه نیز به زودی خانه جوانان راه اندازی خواهد شد و دیگر شهرهای استان مرکزی از جمله خمین این موضوع در حال پیگیری است.

استاندار مرکزی اعلام نمود: کوشش داریم در حوزه جوانان هم بتوانیم در استان مرکزی همانند حوزه ورزش موفقیت های مطلوبی به دست آوریم.

آقازاده در بخش دیگر سخنان خود اعلام نمود: در سال 97 میزان طلاق در استان مرکزی نسبت به سال گذشته کاهش داشته است. این مساله نتیجه همکاری مردم فرهنگ دوست استان و دستگاه های فرهنگی است، امیدواریم در سال آینده شاهد افزایش آمار ازدواج و استمرار کاهش طلاق در استان باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 82

به "احداث 100 زمین فوتبال چمن مصنوعی در نقاط مختلف استان مرکزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احداث 100 زمین فوتبال چمن مصنوعی در نقاط مختلف استان مرکزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید