می خواهیم بهترین میزبان برای هنرمندان جهان باشیم

به گزارش مجله نیلوفری، به گزارش خبرنگاران، حمیدرضا مومنی در نشست خبری دومین دوره جام جهانی فوتبال هنرمندان که ظهر امروز یکشنبه برگزار شد ضمن بیان این مطلب افزود: خوشبختانه کشور ما وارد فضای جدید اقتصادی شده است و در این فضا مناطق آزاد نقش مهمی خواهند داشت.

می خواهیم بهترین میزبان برای هنرمندان جهان باشیم

وی افزود: جزیره قشم نیز از سال 1372 به عنوان سومین منطقه آزاد ایران انتخاب شد. مسافران زیادی در طول سال از جزیره قشم بازدید می کنند با این حال ما در جزیره قشم گردشگر زیادی نداریم.

رئیس منطقه آزاد قشم در ادامه گفت: ما به دنبال توسعه بحث گردشگری در منطقه آزاد قشم هستیم. زیرا این منطقه پتانسیل فراوانی دارد و برگزاری مسابقات فوتسال هنرمندان می تواند در تحقق این هدف به ما کمک کند.

مومنی در پاسخ به این پرسش که گفته می شود محل انجام بازیهای این تورنمنت در جزیره قشم هنوز آماده نشده است، شرح داد: اصلا اینطور نیست. مکان برگزاری مسابقات کاملا آماده است و هیچ نگرانی بابت این مساله وجود ندارد. تمام تلاش بنده و همکارانم این است که بتوانیم بهترین میزبانی را از هنرمندان دنیا داشته باشیم.

مدیرعامل منطقه آزاد قشم گفت: هر کدام از این ورزشکاران که به ایران می آیند سفیر و یک رسانه هستند که آیین کشور ما را به مردم کشور خود منتقل می کنند به همین علت است که می خواهیم بهترین میزبان باشیم و از امروز تمام امکانات را چه از لحاظ اسکان و چه از لحاظ هتل برای این مسابقات فراهم خواهیم کرد.

وی گفت: همزمانی برگزاری این مسابقات با ایام مبارک دهه فجر می تواند پل بزرگی برای رسیدن به موفقیت های بیشتر باشد و یک رنسانس مالی را در کشور ما بوجود بیاورد. برگزاری چنین تورنمنتی برای ما اهمیت مالی ندارد و هیچ نگاه سودآور و پولی و ریالی به این مسئله نداریم و فکرمان این است که این رویداد بین المللی را برگزار کنیم تا به نوعی فرهنگ ایران و ایرانی را به تمام کشورهایی که ورزشکاران شان در این مسابقات حضور دارند بشناسانیم.

به گزارش خبرنگاران، دومین دوره جام دنیای هنرمندان از 24 تا 30 بهمن ماه با حضور ده تیم در دو گروه در جزیره قشم برگزار خواهد شد. در گروه A تیمهای ایران، برزیل، ترکیه، مجارستان و ژاپن حضور دارند و در گروه B نیز آذربایجان، سوئد، آلمان، رومانی و یونان قرار دارند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 715

به "می خواهیم بهترین میزبان برای هنرمندان جهان باشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "می خواهیم بهترین میزبان برای هنرمندان جهان باشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید