آیپد پرو آینده اپل احتمالاً مجهز به کانکتور چهار پین هوشمند خواهد بود

به گزارش مجله نیلوفری، یک شایعه تازه ادعا می کند که نسل بعدی آیپد پرو 12.9 و 11 اینچی اپل دارای کانکتور چهار پین هوشمند خواهد بود که در واقع این اقدام، به روزرسانی کانکتور سه پین نسل فعلی آیپد پرو به شمار می آید.

آیپد پرو آینده اپل احتمالاً مجهز به کانکتور چهار پین هوشمند خواهد بود

طبق تازهترین اطلاعات منتشر شده از Mac Otakara و به نقل از منابع معتبر، آیپد پرو بعدی که احتمالاً در پاییز امسال عرضه می شود، دارای یک کانکتور هوشمند تازه است که به جای سه پین، چهار پین دارد. این نشریه نشان می دهد که پین اضافی می تواند تامین انرژی لوازم جانبی را به لطف کانکتور هوشمند این تبلت آسان تر کند. کانکتور هوشمند برای اتصال لوازم جانبی مانند کیبورد جادویی به آیپد استفاده می شود و همچنین می تواند انرژی آیپد و لوازم جانبی متصل شده به آن را تأمین کند.

اپل در حال کار بر روی نسخه های به روز آیپد پرو 11 اینچی و 12.9 اینچی است که انتظار می رود در ماه سپتامبر یا اکتبر عرضه شوند. اخیراً گزارش شده است که اپل قصد دارد عرضه سیستم عامل iPadOS 16 را تا ماه اکتبر به تعویق بیاندازد که می تواند تاریخ تازه انتشار آن هم زمان با عرضه آیپدهای تازه باشد. گفته می شود که آیپد پرو 2022 با طراحی تازهی وارد بازار تبلت های هوشمند خواهد شد. بر اساس تازهترین گزارش های منتشر شده، آیپد پرو 2022 از هر طرف نمایشگر حاشیه های کمتری خواهد داشت. از آنجایی که این حاشیه ها بسیار کوچک خواهند شد، اپل از یک بریدگی در بالای تبلت برای قرار دادن دوربین سلفی استفاده می کند.

ظاهراً این محصول تازه اپل علاوه بر تراشه M2 و قابلیت شارژ MagSafe، مجهز به صفحه نمایش اولد دو لایه است که روشنایی و مقاومت فوق العاده ای دارد. در این نوع نمایشگرها، دو لایه ساطع کننده نور وجود دارد که همین رویه روشنایی آن ها را تا دو برابر افزایش می دهد. این نمایشگر همچنین از نسل تازه فناوری LTPO بهره می برد که رفرش ریت متغیر بین 10 تا 120 هرتز را امکان پذیر می کند.

همچنین شایعاتی در مورد قیمت این تبلت ها در شبکه های اجتماعی مطرح شده است. قیمت آیپد پروی 11 اینچی احتمالاً از 799 دلار آمریکا شروع خواهد شد و مجهز به اینترنت 5G و 128 گیگابایت حافظه داخلی است اما از پنل mini-LED استفاده نخواهد کرد. گویا این پنل این برای آیپد پرو 12.9 اینچی M2 محفوظ خواهد بود که از اتصال 5G نیز پشتیبانی می کند و با 128 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت پایه 1099 دلار آمریکا در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. باید دید در روزهای آینده چه اخبار دیگری در این مورد منتشر خواهد شد.

منبع: Macrumors

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 18 مرداد 1401 بروزرسانی: 18 مرداد 1401 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 1983

به "آیپد پرو آینده اپل احتمالاً مجهز به کانکتور چهار پین هوشمند خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیپد پرو آینده اپل احتمالاً مجهز به کانکتور چهار پین هوشمند خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید