تصاویر ، جدیدترین کراس اوور هوندا عرضه می گردد

به گزارش مجله نیلوفری، هوندا الویت (Elevate) نو ترین کراس اوور هوندا است که قرار است ابتدا در هند و سپس در سراسر جهان عرضه گردد. انتظار می رود این خودرو به علت ابعاد مناسب و آپشن های متنوع، در زمان عرضه بسیار مورد استقبال قرار گیرد.

تصاویر ، جدیدترین کراس اوور هوندا عرضه می گردد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از موتور 1، کشف اینکه چگونه یک برند خاص با مدل های متعدد به بازارهای مختلف پاسخ می دهد، بسیار مجذوب نماینده است. اگرچه هوندا در حال حاضر HR-V، ZR-V و BR-V کمتر شناخته شده را دارد، اما همزمان در حال عرضه یک کراس اوور کوچک متفاوت در هند است. به الویت(Elevate) سلام کنید، یک محصول نو، هوندا آرزو دارد، پس از راه اندازی این کراس اوور در پرجمعیت ترین کشور دنیا در اواخر سال جاری، آن را به یک محصول دنیای تبدیل کند. سوخت این خودرو بنزینی است، اما یک خودروی برقی با همین نام یا هم رده آن ظرف سه سال آینده وارد بازار می گردد.

بر اساس نحوه طبقه بندی وسایل نقلیه در هند که بسته به میزان آن ها انجام می گیرد، الویت (Elevate) از نظر فنی یک کراس اوور سایز میانه است. با این حال، تنها 4.312 متر طول دارد، بنابراین در اروپا جایی بین یک مدل ساب کامپکت و کامپکت قرار می گیرد. محصول نو در سبد رو به رشد هوندا، 1.79 متر عرض و 1.69 متر ارتفاع دارد در حالی که فاصله بین دو محور 2650 میلی متر است.

از نظر میزان به مدل اچ آر - وی (HR-V)با تعیینات اروپایی نزدیکتر است تا مدل بزرگتر هوندا که در آمریکا عرضه می گردد، این مدل در اروپا با نامزد آر - وی (ZR-V) نیز فروخته می گردد. هوندا می گوید طراحی بیرونی الویت جسورانه و مردانه انجام گرفته و ظرفیت بار آن 458 لیتر دارد. طبق تعهد هوندا تجهیزات ایمنی این کراس اوور در حد عالی و حداقل منطبق با استانداردهای هند عرضه خواهد شد.

خروجی به وسیله یک موتور 1.5 لیتری i-VTEC تنفس طبیعی با 119 اسب بخار (89 کیلووات) و 145 نیوتن متر (107 پوند فوت) گشتاور ارائه می گردد. مشتریان می توانند از میان گیربکس شش سرعته دستی یا جعبه دنده متغیر پیوسته (CVT) یکی را انتخاب نمایند. جعبه دنده متغیر پیوسته قدرت را به چرخ های جلو منتقل می نماید. این کراس اوور کوچک از نظر مکانیکی با هوندا سیتی مرتبط است و فاصله آن از سطح زمین 220 میلی متر است.

این مدل ارزان است، با این حال می توان الویت را با تجهیزات چشمگیری در اختیار داشت. موارد یا آپشن های خوب از سانروف برقی و شارژر بی سیم تلفن هوشمند گرفته تا صفحه نمایش لمسی 10.25 اینچی و AC اتوماتیک برای سرنشینان عقب را در بر می گیرد. هوندا بعلاوه به پریزهای برق 12 ولت جلو و عقب، دوربین پشتیبان، کروز کنترل تطبیقی، و مجموعه وسیعی از سیستم های ایمنی همراه با مجموعه هوندا سنسینگ، تجهیز شده است.

بیشتر بخوانید:

  • تصاویر | S2000 در آستانه 75 سالگی هوندا دوباره متولد می گردد؟

اولین ثبت سفارشات این کراس اوور در ماه ژوئیه 2023 و همزمان با تعیین شدن جزئیات قیمت گذاری آن انجام خواهد گرفت.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 21 خرداد 1402 بروزرسانی: 21 خرداد 1402 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 2123

به "تصاویر ، جدیدترین کراس اوور هوندا عرضه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر ، جدیدترین کراس اوور هوندا عرضه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید