آمادگی کامل دانشگاه خلیج فارس برای اجرای مجازی تمامی برنامه های آموزشی در صورت احتیاج

به گزارش مجله نیلوفری، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه خلیج فارس بوشهر گفت: آمادگی داریم تا در صورتی احتیاج، کلاس های آموزشی نیمسال اول ترم تحصیلی 1400-1399 این دانشگاه به صورت مجازی و بر روی سامانه LMS برگزار گردد.

آمادگی کامل دانشگاه خلیج فارس برای اجرای مجازی تمامی برنامه های آموزشی در صورت احتیاج

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات شرایط گرفتن ویزای دانشجویی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

علی پاکیزه، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه خلیج فارس بوشهر در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، در مورد شیوه برگزاری ترم تحصیلی 1400-1399 این دانشگاه گفت: با توجه به اینکه در شرایطی قرار داریم که ویروس کرونا همچنان در حال شیوع است، آمادگی داریم تا در صورت احتیاج، کلاس های آموزشی نیمسال اول ترم تحصیلی 1400-1399 را به صورت مجازی برگزار کنیم.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه خلیج فارس بوشهر اظهار کرد: در این صورت، این کلاس های آموزشی روی سامانه LMS برگزار خواهند شد و زمان برگزاری آن ها را در تقویم آموزشی اعلام خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 مهر 1399 بروزرسانی: 8 مهر 1399 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 1023

به "آمادگی کامل دانشگاه خلیج فارس برای اجرای مجازی تمامی برنامه های آموزشی در صورت احتیاج" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمادگی کامل دانشگاه خلیج فارس برای اجرای مجازی تمامی برنامه های آموزشی در صورت احتیاج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید