ادامه تعطیلی کتابخانه های عمومی در فارس

به گزارش مجله نیلوفری، خبرنگاران/فارس روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان فارس گفت که کتابخانه های زیرمجموعه این نهاد در سراسر استان فارس تا انتها این هفته نیز تعطیل است.

ادامه تعطیلی کتابخانه های عمومی در فارس

جهت دریافت خدمات اجرای روف گاردن پشت بام با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

روابط عمومی نهاد کتابخانه های عمومی استان فارس، با صدور اطلاعیه ای بیان کرد که با توجه به تداوم طرح فاصله گذاری اجتماعی و در راستای عمل به توصیه های بهداشتی ستاد ملی کرونا، کتابخانه های عمومی این استان تا انتها هفته پیش رو، تعطیل است و فعالیت های فرهنگی و آموزشی کتابخانه ها در فضای مجازی ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگاران، در این اطلاعیه که برای انتشار در اختیار رسانه ها قرار گرفته، تاکید شده است: پیگیری ها برای فراهم کردن شرایط بازگشایی کتابخانه ها با در نظر دریافت توصیه های بهداشتی در حال اجرا است و بلافاصله پس از فراهم شدن شرایط لازم، کتابخانه ها برای ارایه خدمات حضوری، مطابق قوانین و مقررات شروع به کار خواهد نمود.

براساس این گزارش، از اسفندماه سال گذشته با توجه به هشدارهای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و ستاد ملی کرونا، همزمان با تعطیلی مدارس، دانشگاه ها و مراکز فرهنگی، کتابخانه های عمومی نیز ارائه خدمات فیزیکی به اعضاء را تعطیل کرد و فعالیت های فرهنگی و آموزشی را در بستر فضای مجازی ادامه داده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 718

به "ادامه تعطیلی کتابخانه های عمومی در فارس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه تعطیلی کتابخانه های عمومی در فارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید