6 مکانی که در سفر به کانادا حتما باید آنها را ببینید ، برترین جاذبه های کانادا

به گزارش مجله نیلوفری، از خیابان های بین المللی تورنتو گرفته تا قله های کوه های راکی کانادا، این کشور دارای مجموعه ای متنوع از مقاصد برای تعطیلات است. تصمیم گیری اینکه کدام یک برای سفر بعدی شما مناسب است می تواند سخت باشد. در این مقاله 6 مکانی که باید در کانادا ببینید را جمع آوری کردیم. برای سفر به کانادا با آژانس خبرنگاران تماس بگیرید.

6 مکانی که در سفر به کانادا حتما باید آنها را ببینید ، برترین جاذبه های کانادا

1. بنف

این شهر کوهستانی کوچک، یکی از 6 مکانی که باید در کانادا ببینید است که در آلبرتا، در میان دامنه های رشته کوه های راکی کانادا واقع شده است، هم برای علاقه مندان به طبیعت و هم برای جویندگان تجملات مجذوب نماینده است. شما می توانید روزهای خود را با اسکی یا پیاده روی در پارک ملی بنف بگذرانید و در رودخانه باو شنا کنید و قبل از بازنشستگی در یکی از چندین هتل مجلل اقامت کنید. سفرهای روزانه به جاذبه های محبوبی مانند میدان یخی کلمبیا و دریاچه مورین، که به آب های فیروزه ای آن مشهور است، را نمی توانید در برنامه سفری خود نادیده بگیرید.

2. ونکوور

سفر به ونکوور، مثل در آغوش گرفتن فضای باز است. مردم ونکووری روز خود را با اسکی در کوه گروس، شنا در ساحل کیتسیلانو و قدم زدن در پارک وسیع استنلی می گذرانند. به علاوه، این شهر بریتیش کلمبیا جاذبه های فرهنگی زیادی از جمله موزه ها و بازارهای روباز را ارائه می نماید (جزیره گرانویل یکی از مواردی است که باید ببینید). اگر از ارتفاع نمی ترسید، حدود 5 مایلی شمال مرکز شهر به سمت پل معلق کاپیلانو بروید، که در 230 فوت بالاتر از رودخانه کاپیلانو واقع شده است.

3. آبشار نیاگارا

به این مقصد در انتاریو سفر کنید تا از جاذبه های طبیعی نمادین آن تماشا نموده و عکس بگیرید. می توانید در طول یک تور هلیکوپتری آبشارها را از بالا کاوش ببینید یا با قدم زدن در کنار آنها از نزدیک از آنها تماشا کنید. بعد از اینکه شکوه را به خود دیدید، سایر جاذبه های برتر منطقه مانند مرکز طبیعت نیاگارا گِلن را که مسیرهای پیاده روی متنوعی را ارائه می دهد، را ببینید.

4. مونترال

تنها یک کلمه وجود دارد که واقعاً ماهیت مونترال را نشان می دهد: چند وجهی. این شهر نشان دهنده ادغام دنیای قدیم و تازه است، با ساختارهای قرن 18 که در یک خط افق قرن 21 ترکیب شده اند. بهترین جاذبه های این شهر همه کاره شامل موزه های درجه یک و بازارهای شلوغ است. در اینجا، می توانید کلیساهای تاریخی را کاوش کنید یا در یکی از کافه های سنتی فرانسوی در امتداد بلوار سن لوران، کاپوچینو بخورید.

5. پارک ملی جاسپر

مسافران می توانند هنگام پیاده روی از قله های Mount Edith Cavell تا غارهای Maligne Canyon از چشم انداز ها بسیاری شگفت زده شوند. این پارک که در لبه شرقی آلبرتا واقع شده است، به عنوان چراغی برای ماجراجویان در نیمکره شمالی عمل می نماید. جاسپر به عنوان بزرگترین پارک در رشته کوه های راکی کانادا به خود می بالد و به همراه بنف و تعدادی پارک اضافی به عنوان بخشی از میراث دنیای یونسکو ثبت شده است. با بیش از 2.7 میلیون هکتار زمین برای اکتشاف، مسافران مطمئناً حیواناتی از کاریبو گرفته تا ولوورین و گوزن را مشاهده می نمایند.

6. کبک

چشم انداز خیابان های سنگفرش پیچ در پیچ و کلیساهای سر به فلک کشیده؛ بوی نان تازه و پنیر تند؛ طعم لاته های خامه ای کافه و کروسان های کره ای. احتمالا فکر کنید در فرانسه هستید اما اشتباه نکنید: شما در کبک هستید.

شهر کبک - مرکز استان کانادا، کبک - برای مدت طولانی در سایه همسایه خود، مونترال، زندگی می کرد، اما جشن 400 سالگی آن در سال 2008، شهر کبک را دوباره در کانون توجه قرار داد. از آن موقع، مسافران به اینجا هجوم آورده اند تا مجذوب نمایندهیت این سایت میراث دنیای یونسکو را برای خود تجربه نمایند.

جمع بندی

کانادا کشوری در آمریکای شمالی است. ده استان و سه قلمرو آن از اقیانوس اطلس تا اقیانوس آرام و از شمال تا اقیانوس منجمد شمالی امتداد دارند و 9.98 میلیون کیلومتر مربع مساحت دارند که آن را دومین کشور بزرگ دنیا از نظر مساحت می نماید. این کشور دارای جاذبه های فراوانی است که به 6 مورد آن اشاره شد.

منبع: ژیوار
انتشار: 23 مرداد 1401 بروزرسانی: 23 مرداد 1401 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 1987

به "6 مکانی که در سفر به کانادا حتما باید آنها را ببینید ، برترین جاذبه های کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "6 مکانی که در سفر به کانادا حتما باید آنها را ببینید ، برترین جاذبه های کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید