گوشی ریلمی 7 پرو از امروز وارد بازار هند شد

به گزارش مجله نیلوفری، گوشی ریلمی 7 پرو که در اوایل ماه جاری معرفی گردید، امروز ظهر به وقت محلی به وسیله فروشگاه اینترنتی Flipkart و Realme اولین فروش خود را در هند شروع کرد.

گوشی ریلمی 7 پرو از امروز وارد بازار هند شد

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور بمبئی ما را تجربه کنید.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، گوشی ریلمی 7 پرو در رنگ های نقره ای و آبی به فروش می رسد و کاربران دو گزینه حافظه برای خرید دارند، 6 گیگابایت / 128 گیگابایت با قیمت 270 دلار و 8 گیگابایت / 128 گیگابایت با قیمت 300 دلار.

گوشی ریلمی 7 Pro مجهز به پردازنده اسنپدراگون 720G SoC است و اندروید 10 را با UI Realme اجرا می نماید. این دوربین دارای یک صفحه نمایش 6.4 FullHD پلاس Super AMOLED ساخته شده است که دارای یک خوانشگر اثر انگشت در زیر نمایشگر برای احراز هویت بیومتریک و یک حفره در گوشه بالا سمت چپ برای دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی است.

قسمت پشتی این گوشی دارای دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی است که با یک واحد حسگر عمقی 8 مگاپیکسلی، ماکرو 2 مگاپیکسلی و 2 مگاپیکسلی همراه است. ریلمی 7 پرو مجهز به بلندگو های استریو است و یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی دارد که تا 65 وات شارژ می گردد.

ریلمی 7 پرو اوایل این ماه در کنار ریلمی 7 رونمایی شد که هفته گذشته اولین فروش خود را در هند شروع کرد. ریلمی بیش از 180 هزار دستگاه را در این زمان فروخت.

منبع: انتخاب
انتشار: 7 مهر 1399 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 1021

به "گوشی ریلمی 7 پرو از امروز وارد بازار هند شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی ریلمی 7 پرو از امروز وارد بازار هند شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید