گفته های مرضیه برومند از مقابله با کرونا در خانه عروسک

به گزارش مجله نیلوفری، مرضیه برومند از پیشنهاد یک طرح به وزارت ارتباطات اطلاع داد تا به وسیله آن در مقابله با شیوع ویروس کرونا اطلاع رسانی صحیح و گسترده تری با همکاری هنرمندان صورت گیرد.

گفته های مرضیه برومند از مقابله با کرونا در خانه عروسک

جهت دریافت خدمات اجرای بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، این کارگردان در روزهای گذشته به همراه تعدادی از سینماگران، فعالان تئاتر عروسکی و فرهنگی و متخصصانی از حوزه پزشکی مشغول یاری رسانی به کادر درمانی و پزشکی کشور برای تهیه اقلام مورد احتیاج آن ها هستند.

برومند درباره تشکیل این کمپین با نام یادا (یاران درمانگران ایران) شرح داد: بعد از اینکه شنیدیم کادر رمانی و بیمارستانی در استان گیلان در مضیقه هستند وظیفه خود دانستیم در حد توان کاری انجام دهیم و یاریی کنیم. برهمین اساس با جمعی از دوستان نزدیک و هنرمند دور هم جمع شدیم و آغاز به تهیه اقلام مورد احتیاج پزشکان و پرستاران کردیم که بیشتر به صورت خرید و اهدا به آن ها بود، اما با گسترده شدن کار احتیاج بود این اقدام را در سطحی وسیع تر اطلاع رسانی کنیم تا مردم هم به یاری ما بیایند.

او با تاکید براینکه هر آنچه تا به حال اجرا شده و از این پس انجام می گردد با در اختیار داشتن مدارک لازم و هماهنگی با مراجع ذیربط بوده، ادامه داد: ما در این پروسه متوجه شدیم برخی اقلام قابل فراوری کردن توسط خود ما هم هستند و البته خیلی ها این روزها کارهایی از این دست انجام می دهند مثل فراوری ماسک ولی ما زیر نظر متخصص و با مواد تایید شده آغاز به فراوری شیلد (محافظ صورت) پزشکی در ساختمان خانه عروسک کردیم.

برومند گفت: برای این کار ساختمان خانه عروسک با همراهی آقای یزدانی (معاون خدمات شهری شهرداری تهران) و توسط آتش نشانی به طور کامل ضدعفونی شد و مواد لازم برای فراوری شیلد به آنجا منتقل شد و بچه های عروسکی مشغول کار هستند. البته تاکید می کنم که این کار با اطلاع ارگان های مرتبط و با همکاری آقایان زالی (فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران)، و جهانپور (سخنگوی وزارت بهداشت) انجام می گردد.

این هنرمند با اشاره به اینکه کوشش شده و می گردد در حد امکان این فعالیتها طبق ضوابط و به طور قانونی انجام گردد، گفت: قصد ما یاری به درمانگران و تامین بخشی از احتیاج آنها در کل کشور است و امیدوارم مسئولان به حرمت سابقه و سن و سال جمعی زیادی از هنرمندانی که در این کار پیش قدم شده اند همراهی و اطمینان لازم را داشته باشند بویژه آنکه سابقه کاری خیلی از ما در چنین مواردی کاملا معین است.

وی در ادامه اضافه نمود: پیرو درخواست فعال کردن هر چه بیشتر هنرمندان برای اطلاع رسانی درست به مردم و در جهت روحیه بخشی یکی دو روز گذشته، با وزارت ارتباطات تماس جداگانه ای برقرار کردم و پیشنهاد طراحی برنامه ای را دادم تا با همکاری این وزارتخانه یک نوع شبکه اطلاع رسانی گسترده داشته باشیم تا هم جلوی انتشار اطلاعات اشتباه گرفته گردد و هم با متمرکز کردن کوشش هنرمندان و فعالیت های پراکنده آنچه لازم است به شکل کاربردی و منسجم به مردم ارائه گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 فروردین 1399 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 676

به "گفته های مرضیه برومند از مقابله با کرونا در خانه عروسک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گفته های مرضیه برومند از مقابله با کرونا در خانه عروسک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید