کرونا؛ سوگوران بدون سوگواری

به گزارش مجله نیلوفری، یکی از نکاتی که باید مورد توجه قرار گیرد شرایط خانواده هایی است که بر اثر بیماری کرونا عزیری را از دست می دهند.

کرونا؛ سوگوران بدون سوگواری

به گزارش خبرنگاران، در شرایط عادی وقتی کسی عزیزی را از دست می دهد برای او سوگواری می نماید. این سوگواری در قالب برگزاری مراسم مختلف محقق می گردد. اما برای بازماندگان فردی که بر اثر کرونا درگذشته است این موضوع میسر نیست. چرا که از سویی محتمل است نزدیکان وی نیز آلوده شده باشند و از این روی تجمع این افراد در یک محل (خاک سپاری، مسجد، مزار) می تواند خطر ناک باشد و از دیگر سوی این افراد از سویی سوگوارند و از دیگر سوی هم نگرانند که خودشان آلوده نشده باشند و هم نگرانند که دیگر نزدیکان متوفی بیمار نباشد و احتمالا همه آنها باید مورد آزمایش قرار گرفته و در وضعی قرنطینه باشند. در این خصوص متنی که حسین نورانی نژاد- عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت، در مورد درگذشت پسرعمومیش بر اثر این بیماری منتشر نموده یک نمونه است. نورانی نژاد در بخشی از این متن نوشته است:

پسرعموی 40 ساله در قم به دلیل ابتلای احتمالی به کرونا درگذشت... خانواده متوفی حال و روز بسیار بدی دارند. هم عزادارند و هم بنا بر توصیه های پزشکی نمی توانند دور هم جمع شوند و به هم تسلا دهند.آنها نگرانند که خودشان هم مبتلا باشند. به آنها توصیه شده که بدون مراسم تدفین نمایند تا زمانی که جواب آزمایش متوفی برسد. این ها همه شرایط بسیار سختی را برای این خانواده ایجاد نموده که نمی دانند چه نمایند و چه ننمایند.

  • کنایه مدیر وزارت بهداشت به تمهیدات ضد کرونایی قمی ها در حرم | توصیه جدی وزیر ارشاد به مراجع و مدیران حوزه
  • جدیدترین آمار مبتلایان به کرونا در ایران؛ کرونا به تهران و گیلان رسید | آمار کشته ها در ایران زیاد شد
  • فیلم | توصیه چینی ها به مردم ایران درباره کرونا
  • تذکر: عکس مرتبط با خبر نیست
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 25 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 778

به "کرونا؛ سوگوران بدون سوگواری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا؛ سوگوران بدون سوگواری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید