شروع مجدد اجرای نمایش .. و همواره پاییز بعد از 4 ماه تعطیلی

به گزارش مجله نیلوفری، نمایش .. و همواره پاییز نوشته و کارگردانی مهیار جوادی ها از 6 تیرماه در تالار مولوی به صحنه می رود.

شروع مجدد اجرای نمایش .. و همواره پاییز بعد از 4 ماه تعطیلی

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، نمایش .. و همواره پاییز نوشته و کارگردانی مهیار جوادی ها که از تاریخ 23 بهمن ماه سال گذشته در سالن اصلی مرکز تئاتر مولوی روی صحنه رفته بود که بعد از 9 شب اجرا به دلیل شیوع بیماری کرونا و با تعطیلی مراکز فرهنگی و هنری از ادامه اجرا های خود بازماند اکنون بعد از 4 ماه تعطیلی باری دیگر از 6 تیرماه ساعت 18 روی صحنه این تالار خواهد رفت.

با توجه به وقفه ناخواسته و طولانی مدت پیش آمده، گروه با یک تغییر در گروه بازیگری خود را برای آغاز دور تازه اجرا ها آماده می نماید.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است:

بیست و پنج نوامبر 2019 خواب می بینم، دارم خواب می بینم که جلوی لپ تاپمم، سر کلاس نشستم. همه حرف می زنن و من نمی فهمم. کلمات رو میشناسم، اما وقتی کنار هم می شینن، نمی تونم یه جمله کامل از توش دربیارم. بیست و پنج نوامبره و من نگرانم، کلاس آغاز میشه موضوع خاتمه نامم رو تو ذهنم مرور می کنم هویت شیئی در عکس. من باید موضوع خاتمه نامم رو بگم مکث می کنم کلمات رو تو ذهنم مرور می کنم می چسبونمشون به هم، نوبت من می شه ازم به فارسی می پرسن موضوع خاتمه نامت چیه؟ مکث می کنم همه ساکت می شن خواب می بینم فارسی یادم رفته.

اسامی کامل عوامل نمایش عبارتند از نویسنده و کارگردان: مهیار جوادی ها، دراماتورژ: حسین توازنی زاده، بازیگران: آبان حسین آبادی، یکتا طبیبی، مجری طرح: محمد محقق منتظری، طراحان صحنه: مهیار جوادی ها، رضا هادی نژاد، طراح گرافیک: گلناز گلچین، ویدئو آرت و تیزر: سینا همای، طراح نور و اجرای دکور: سجاد هاشمی، طراح صدا: سیاوش بیگی، طراح لباس: زهرا میرآقایی، عکاس: مرتضی رستمی، مهیا کشاورز، آهنگساز: محمدجواد توازنی زاده، تنظیم: نوید شیخ، ویولون: امیرمحمد میراشرفی، دستیاران کارگردان: سجاد طاهری، علی احقاقی، مدیر صحنه: مسیح یوسف زاده، مهرشاد عزتیان، منشی صحنه: یاسمین خسروشاهی، روابط عمومی: مرضیه کریمی.

علاقه مندان می توانند جهت خرید بلیت این نمایش با تخفیف 40 درصدی برای عموم ویژه 3 روز نخست و تخفیف 60 درصدی برای تمام دانشجویان به سایت اقدام نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 961

به "شروع مجدد اجرای نمایش .. و همواره پاییز بعد از 4 ماه تعطیلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع مجدد اجرای نمایش .. و همواره پاییز بعد از 4 ماه تعطیلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید